Jump to content

alink4 некоректно отношение и лошо обслужване


Recommended Posts

Ако решиш прати ми го да го погледна да видя какво може да се измисли ако нещо те отсвирят а иначе за адвокати пари да даваш файда няма нищо няма да стане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш прати ми го да го погледна да видя какво може да се измисли ако нещо те отсвирят а иначе за адвокати пари да даваш файда няма нищо няма да стане :)

Благодаря за предложението. От местните представители на Микротик го погледнаха и за тях също има очевиден хардуерен проблем. Ако имаш път към Пловдив се обади да се запознаем, да почерпя по една бира и да ти го покажа.

Иначе си прав, че за 130 лв. може би е най-добре да пия една студена вода. Ще видя все пак какво ще ми каже адвоката и колко ще ми струва да търсим отговорност юридически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше най-напред към форума да се обърнеш и да не бързаш да се впускаш в конфликтни приключения. (нетърпение?)

NetInstall 5.24 след като достъпиш boot менюто през конзолата.

Тествай със стабилната 5.24 и наблюдавай температурата.

Следи чрез WinBox - волтажа който показва борда, ако показва нисък - ще се рестартира, да.

P.S. пусни теста на паметта от boot менюто, не пречи и формат опцията за флаша -> WinBox System->License->Export Key преди това за всеки случай.

Редактирано от NetworkPro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

Добре, в скоро време ще трябва да купя 2 устройства и от двете фирми Ubiquiti и Mikrotik. Посъветвайте ме от къде да ги взема ?

Досега всичко съм взимал от рилоуд но явно съм късметлия и не съм стигал до гаранционен сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, в скоро време ще трябва да купя 2 устройства и от двете фирми Ubiquiti и Mikrotik. Посъветвайте ме от къде да ги взема ?

Досега всичко съм взимал от рилоуд но явно съм късметлия и не съм стигал до гаранционен сервиз.

vesuvius

  • Харесай 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше най-напред към форума да се обърнеш и да не бързаш да се впускаш в конфликтни приключения. (нетърпение?)

Наистина станах нетърпелив след като дамата от alink4 ми обясни, че ще трябва да изпратя устройството за моя сметка за втори път до София, да заплатя 50 лв. за ремонт и да изчакам до 1 месец понеже са доста натоварени. Аз помолих за разбиране и обясних че нямам време и интерес да се оплаквам от тях и да продължавам да си харча парите но ми казаха че не искат да чуват от мен повече и ми затвориха телефона.

Бих искал да напомня, че устройството и захранването са нови и не са употребявани дори и за 1 час. Според мен би трябвало да работят.

Относно съветите, благодаря много. Нашия администратор вече изпробва Netinstall с версия 5.24 и нямаше ефект. В момента аз не мога да изпробвам нищо понеже се рутера се рестартира постоянно. По препоръка на Микротик от Латвия съм си поръчал сериен кабел и като пристигне лично ще пробвам всички тези неща наново както и нещата които те препоръчаха и ще пиша какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, не виждам как търговеца ще избяга от гаранционно задължение? Ако си правят ташак, най-добре да не са "офоциален дистрибутор" за напред ;)

P.S. без сериен кабел, как направихте Netinstall на 5.24 ? :)

Редактирано от NetworkPro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, не виждам как търговеца ще избяга от гаранционно задължение? Ако си правят ташак, най-добре да не са "офоциален дистрибутор" за напред ;)

В момента изпълнявам указанията на Микротик support. Ще видя до какво ще доведе това и накрая ще ги попитам същия въпрос и дали има някакви условия за това да си "официален дистрибутор". Ако има такива да си поговорят с този дистрибутор да ги спазва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.