Jump to content
V_L@N

ВИВАКОМ МОШЕНИЦИ

Recommended Posts

Mile

netstat -ano 

гледаш PID-a и се ориентираш

Share this post


Link to post
Share on other sites
Велин

След доста разговори с Виваком най накрая казаха, че проблема с неотварянето на някои сайтове се дължи на firewall на черните модеми - ...

Тез черните модеми тези дни ги видях на братовчедката слагах такъв един ден не изкара и се прецака почна даже POwer светодиода да гасне, звъним на съпорт, свързаха ни и казаха да проверим и свържем модема правилно!?!? за да пробват да се свържат с него, хубаво свързахме го щото бях опаковал вече за заминаване(на някъде) , една госпожа ми каза че не била коректна линията давала някви си грешки?!? смех , по едно време ми казва също, че нещо не било активирано, не била пусната партида ли не знам си какво , изчаках да ме прехвърли на някой който отговарял за договорите , там пък един господин му казах защо ме препращат той ми пусна музичка за няколко минути , и каза, че всичко вече било наред, аз питам какво значи това което е казала колежката му той каза, че не може да ми каже!?!?! обенсявам му, че модема е получен на преди 9 дена и дефакто няма ползване на услугата по ред причини и че ще искаме прекратяване на договора , естествено попитах как може да стане това, но отговор конкретен не получих , единствено че трябва да си платим таксите за едногодишния договор?!? това , че няма интернет ми обяснява че било просто технически проблем. Питах го къде мога да прочета пълните общи условия по договора даже и за клауза и начин по която да се прекрати договора, но пак конкретен отговор не получих само празни приказки. Въобще само си загубих времето, казах на братовчедката да се оправя сама от тук нататък че на мен ми писна, човек трябва да мисли преди да подписва ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
111111

В нормалните държави, с не винаги нормални оператори,

когато телекома иска да изкарва виновни клиетите си,

ги остава сами да си избират марката и модела в кой да е магазин.

Хем клиента доволен хем оператора.

Като втория може спокойно да инвестира в техниката от неговата страна

В момента BritishTelecom ни прекарват линия 24 мегабита  през линия на TelecomItalia

която едвам на 4 мегабита закачва, така че оптимизма на дъртите оператори не е на свършване

Share this post


Link to post
Share on other sites
NetworkAmateurs

След изключването на firewall на модема всичко си дойде на мястото.Сега всичко работи както преди. Mile командата netstat -ano нали е за Windows? Мой е пропуска че не съм пояснил че след модема има PC с микротик.

Share this post


Link to post
Share on other sites
shiyla

Ден и нощ ми звъняха да съм си вземела цифрова телевизия само 4,80 на месец било незнам си какво,незнам си що ,накрая ме навиха,пуснаха ми каналите гледах 1 месец след това спряха почи всичко,така те принуждават да минеш на по-голям пакет.Така и неразбрах какво правят,какво смятат но тоя месец имам фактура на стойност 59,93лв.Уж имах 3 месеца  промоция от 50% намаление.Какво е това безобразие.Пплащам по 30-40лв а писмата които идват пише 15 лв.Искам да прекратя договора,но съм била подписала договор за 1 година не е било възможно.Кажете ми как да се отърва от тях няма ли начин да прекратя този договор.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mupo neTkoB

честито ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Велин

ами разтрогването на договора става с плащане на неустойка :) ама поне събирай касовите бележки и получените фактури и си намери адвокат :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rodnilb

Да, ВИВАКОМ са Мошеници и аз съм на това мнение. Карат хората да подписват обвързващи договори за по 1-2 години като първо ги подвеждат, че имат техническа възможност да им пуснат Интернет навсякъде където има стационарен телефон, а в последствие след като вече си подписал договора се оказва, че линията до тебе е прецакана, стара и не работи добре от което човека не може да получи дори 1 Mb/ps скорост и се започва един дълъг и без краен спор от който страда само клиента и така реално се прецаквате. Това се случва, защото ВИВАКОМ е голяма компания, а като всяка голяма компания цари хаулс и незнание кое къде какво е как работи и в какво състояние е и т.н., но реално служителите от телефонния център в който звънят новите клиенти им е казано първо да питат дали човека има домашен телефон на адреса където иска да ползва Интернет и той ако каже, че има служителите автоматично отговарят, че има техническа възможност да им се пусне Интернет и ги канят в най-близкия офис на ВИВАКОМ да сключат обвързващия договор и после им дават една кутия за обувки, в която има рутер и сплитер и оставят клиента сам да си свърже устройството и да си пусне Интернета. След това започват големите проблеми и мъки, но вече сте подписали договора и ВИВАКОМ разбира се отказва от нейна страна да Ви прекрати договора, а започва да Ви лъже, че много скоро ще оправи проблема, че ще подмени проблемния кабел и т.н.. и така минават месеци през които Вие ползвате и плащате за една лоша и слаба връзка. На такива случаи съм бил свидетел във Варна в вилната зона Сотира където хората имат наистина телефони, но всичките им кабели са въздушни и много стари. Късани и съединявани по много пъти и реално по тях може да върви телефон, но при Интернета нещата стоят по съвсем друг начин и там се изисква кабела да е в добро състояние да е цял и т.н.. А повечето от тези кабели са снаждани на много места, стари кабели, мокри вътре от дъжда и т.н.. Е по такъв кабел телефон върви, но Интернет върви на има, няма, а служителите от телефонния център не знаят състоянието на кабелната мрежа там и им е казвано просто да казват, че има ли домашен телефон може да се пусне и Интернет и хората се лъжат, защото не разбират и подписват обвързващите договори и после тръгват по мъките. Същото важи ако живееш примерно в стара кооперация където примерно има вътрешен проблем с кабелите на телефоните и в последствие разбираш, че проблема е сериозен, защото телефон може да върши криво, ляво по стар кабел, но Интернета е много претенциозен, защото там се гонят големи капацитети и проблемите излизат веднага. ВИВАКОМ дори не праща техник да ти включи Интернета като нов клиент, а чакай ти да дойде да ти сменя кабели и да ти оправя вътрешната телефонна кабелна инсталация на блока. Все едно от умрял писмо. Те казват така нали има сега Интернет някакъв все работи, ще го оправим скоро и стой и чакай ама през това време плащай редовно пълна такса за проблемна услуга. Хахаха. Затова се замислете преди да тръгнете да подписвате договор с големите Мошеници! Защото веднъж като подпишете обвързващия договор после дето се казва умиране има, отърване няма от тях. Търсят си парите до последно. Сега вече както има частни съдии изпълнители дават те на такъв и пак си вземат дължимото дори с лихвите и глобите! Добре си помислете.

Edited by rodnilb

Share this post


Link to post
Share on other sites
smacker

Иска ти се!

Чети си договора и ОУ.

Като немогат да ти предоставят обещаната услуга - договора е нищожен.

Обади се 5 пъти да дойдат инженерите и вземи копие от протоколите.

Ако след обажданията ти не идват - пусни няколко писмени жалби и искай да дойдат техниците да проверят услугата.

Важно и достатъчно условие да искаш прекратяване на договора по вина на Доставчика.

А най-добре е, никога не се съгласявай на такива условия!

Share this post


Link to post
Share on other sites
zahranvane.com

и задължително искай входящия номер

Share this post


Link to post
Share on other sites
syscom

Да, ВИВАКОМ са Мошеници и аз съм на това мнение. Карат хората да подписват обвързващи договори за по 1-2 години като първо ги подвеждат, че имат техническа възможност да им пуснат Интернет навсякъде където има стационарен телефон, а в последствие след като вече си подписал договора се оказва, че линията до тебе е прецакана, стара и не работи добре от което човека не може да получи дори 1 Mb/ps скорост и се започва един дълъг и без краен спор от който страда само клиента и така реално се прецаквате. Това се случва, защото ВИВАКОМ е голяма компания, а като всяка голяма компания цари хаулс и незнание кое къде какво е как работи и в какво състояние е и т.н., но реално служителите от телефонния център в който звънят новите клиенти им е казано първо да питат дали човека има домашен телефон на адреса където иска да ползва Интернет и той ако каже, че има служителите автоматично отговарят, че има техническа възможност да им се пусне Интернет и ги канят в най-близкия офис на ВИВАКОМ да сключат обвързващия договор и после им дават една кутия за обувки, в която има рутер и сплитер и оставят клиента сам да си свърже устройството и да си пусне Интернета. След това започват големите проблеми и мъки, но вече сте подписали договора и ВИВАКОМ разбира се отказва от нейна страна да Ви прекрати договора, а започва да Ви лъже, че много скоро ще оправи проблема, че ще подмени проблемния кабел и т.н.. и така минават месеци през които Вие ползвате и плащате за една лоша и слаба връзка. На такива случаи съм бил свидетел във Варна в вилната зона Сотира където хората имат наистина телефони, но всичките им кабели са въздушни и много стари. Късани и съединявани по много пъти и реално по тях може да върви телефон, но при Интернета нещата стоят по съвсем друг начин и там се изисква кабела да е в добро състояние да е цял и т.н.. А повечето от тези кабели са снаждани на много места, стари кабели, мокри вътре от дъжда и т.н.. Е по такъв кабел телефон върви, но Интернет върви на има, няма, а служителите от телефонния център не знаят състоянието на кабелната мрежа там и им е казвано просто да казват, че има ли домашен телефон може да се пусне и Интернет и хората се лъжат, защото не разбират и подписват обвързващите договори и после тръгват по мъките. Същото важи ако живееш примерно в стара кооперация където примерно има вътрешен проблем с кабелите на телефоните и в последствие разбираш, че проблема е сериозен, защото телефон може да върши криво, ляво по стар кабел, но Интернета е много претенциозен, защото там се гонят големи капацитети и проблемите излизат веднага. ВИВАКОМ дори не праща техник да ти включи Интернета като нов клиент, а чакай ти да дойде да ти сменя кабели и да ти оправя вътрешната телефонна кабелна инсталация на блока. Все едно от умрял писмо. Те казват така нали има сега Интернет някакъв все работи, ще го оправим скоро и стой и чакай ама през това време плащай редовно пълна такса за проблемна услуга. Хахаха. Затова се замислете преди да тръгнете да подписвате договор с големите Мошеници! Защото веднъж като подпишете обвързващия договор после дето се казва умиране има, отърване няма от тях. Търсят си парите до последно. Сега вече както има частни съдии изпълнители дават те на такъв и пак си вземат дължимото дори с лихвите и глобите! Добре си помислете.

Абе пичове аз ги наричам телефонистите дето се опитват да пускат телевизия само че по телефона.

проблема с тях е генерален не на ниво работници а на мениджмънт и управление голям хаос са немам думи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
master

Поредната измама!

Техен най-обикновен домашен клиент на адсл който до момента е плащал 15лева за 10 те мегабита които не са повече от 5 реално. Звънят му един ден и му казват, че могат да му пуснат "оптичен" нет за същата цена. Ако не иска щели да вдигнат на адсл -а цената на 20(25)лева. Човека грам не разбира и се съгласява но така си набива още една година обвързващ договор към тях!

п.п. тези нямат никакви задръжки:

Please login or register to see this content.

Edited by master
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
NeTmAsTeR

оффф -

и аз съм се вкарал във приключения със супорта на виваком

така и така - предлагаме 20 мегабита - аз опааааа ми добре - я проверете първо дали има техн възможност - те ми има и линията го поддържа - аз ми пускаме го

да да ама не

тръгнаха 2,3 мегабаита но пък порт 25 смтп затворен - съм длужен да ползвам само техния смтп - да бе да -

звъня и искам да го отворят след три дена го отвориха но скороста стана 1,3 мегабайта - аууууу

звъня ръчкам пиша емеили ужас - един от Враца се смили и бутна копчето накрая та стана 1,6 мегабайта . звъня ръчкам пиша и ми обесняват че то всъшност е ДО 20 мегабита и какви са тиа проблеми ДЕТО СЪЗДАВАМ

предизвиках вътрешнофирмена проверка на качеството дойде една женица от Враца - дето и хабер си няма от мрежи - погледна записа ни нещо и си замина нито протокол ми дадоха нито телефон за връзка с нея - куче влачи реис.

но пък интернета върви не спира и във населено място дето съм няма друга възможност

съмнителното е че отказват да им пусна сесия със тиимвюер към лаптоп вързан директно за модема - и да си тестват и демонстрират качеството на услугата колкото искат , както и да им пренасоча порт за рдп към въпросния лаптоп ами започват въпроси , друг компютър нямате ли , а вътрешната ви мрежа на колко мегабитов суич е и тн

а модема си се закача на 20

Please login or register to see this content.

Edited by NeTmAsTeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
master

Мен ми се струва, че Вие не разбирате! Какви са тия проблеми които създавате?

И все пак да скоростите са ДО еди си колко с това ДО се оправдаваха няколко години и при нас като им ползвахме "услугите". Само, че при нас модемите се закачака на 4-5мегабита в най-добрия случаи.

Edited by master

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mupo neTkoB

ми колега, ти си добре, 10Мбпс си имаш и си тегли какво толкова ... до 20 си все пак. пробвай да направиш бридж на модема и си пусни сесията на лаптопа. барем се подобри още малко връзката (което ме съмнява ). До сега от виваком съм се отказал и гледам да нямам допир до тях

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.