Jump to content

Recommended Posts

V_L@N

Днес имах малко свободно време и реших да се поразходя до офиса им НО стана егати издънката!  :o

Имам три adsl-а които ги ползвам единственно за backup, не използвам домашните им телефони а само интернета, oбаче модемите им едва се канектват на 9-Мбита и реших да мина на план 30лв. VivacomHome, koйто включва интернет-10Мб и телефон, така вместо сегашните 25лв. за интернет + телефон 7,80лв. така за трите adsl-а ще платя по-малко с 8,40лв. всеки месец. Незнам откаде ми доиде на ум вместо HOME казах ХАРМОНИЯ и служителката почна да попълва екземплярите аз се подписах (без да прочета по инерция), неумоверно след това осъзнах че ще ми дадат GSM номер, :o е тогава осъзнах на каде трагна работата, обясних им че съм се объркал обаче те отказаха да анулират договора че системата им била онлайн и връщане назад НЯМА! ;):);D Вдигнах скандал доиде и някакъв техен регионален представител и най нагло ми заеви че е бил свидетел и нищо не съм могъл да направя, ;)>:( >:(>:( грабнах всички документи които съм подписал и ги скъсах пред очите му и казах да ми покаже подписа на договора който съм подписал, тогава тоя се ядоса и ми каза че неговата дума тежи повече от моята, спрях да споря и им заевих че ще търся правата си пред комисията за защита на потребителя! ::) Тогава падна такъв смях да видите как ме гонят на улицата само! ;D ;D ;D ;D ;D ;D Естествено че не се върнах в офиса им, и ако не анулират договора до утре ще търся наистина правата си пред комисията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Велин

То периода е такъв, че сега едвам чакат някой да вкопчат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Poc

Добре де. Тази тяхната служителка не те ли пита за GSM номер и ти да се беше усетил навреме. Иначе не съм запознат дали може да се анулира договор. Все пак ти желая успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
V_L@N

Днес ми се обадиха да ми кажат че са анулирали договора и да заповядам в офиса им за да подпишем искания от мен виваком хоум!

Имам чувството че обучават своите служители как да подведат хората! Утре ще ходя пак да видим какво ще кажат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Diogen

ВИВАКОМ съвсем съзнателно ги правят тия номера.

Ако мине номера.

И аз си мисля, че много малко хора реагират по този начин. И тях това ги устройва.

За съжаление това е положението и няма изгледи скоро да се променят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
NetworkPro

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

най-критикувани

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

мноу ги тровят

Идиотщини има в маркетинга и продажбите. За жалост имат цели - да продават повече, и като видят че не става - и се осират. Вместо да направят нещо умно и интересно, за да привлекат внимание, те се осират от страх и тъпкане на малките агенти. Не българска, не циганска, ами не знам ква работа.

Аз предлагам да съберем 100-200 човека пари за ТВ реклама в която да обучим народа да не вярват на измамен маркетинг и да бъдат упорити и спокойни с работата с тъпканите от мениджърите си младежи, които се опитват да покрият някъф таргет.

На мен ако някой ми направи подобен проблем ще го е страх от мен от реакцията ми. Какви хора на какви позиции съм карал да се чувстват неловко и да се съмняват в себе си с обикнвоени спокойни въпроси, пък камо ли като се ядосам и ако реша да повиша тон!

  • Харесай 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
master

Vivacom определено са станали абсолютни аматьори. Не стига че скоростта на интернета не е 12мегабита или 10 ами 2-3  :) . То забиването на модемите им направо вече не се търпи но от няколко месеца има сайтове който не се отварят за което съм им съобщавал стотици пъти и то с конкретни данни. И от среща слушах само рестартирайте модема, мигат ли лампичките, проблема е във вас тук при нас всичко е наред ;) . Което не може да е вярно тъй като същите сайтове от същия компютър но с друг доставчик се отварят на момента. Не стига че те лъжат с всичко ами и като ти потрябва един сайт и не може да се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
danielskiii

единия от сайтовете е картинктите в гугъл

2-рия е замундата след 2-3 клика спира респонд ва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mile

Ми колко могат толко. Честно казано си плащам една карта при тях и не съм звъннал от нея 1 път за последните 7 месеца. Май е време да спирам да им давам по 22 кинта грешни пари всеки месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
danielskiii

а защо не се отваря проблем при конфигурацията на сървърите им ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vtbg59

а защо не се отваря проблем при конфигурацията на сървърите им ?

Не ,не е товова имат и проблеми с други сайтове .Да видим до довечра(напр. 20ч.) някой ще даде ли верен отговор.Не съм им служител на БТК по скоро потърпевщ, но след като още пишете явно не им е светнало в 'кратуните' защо е така ими отговарят'всичко е наред до Вас рестатирайте си модема' .Няма да казвам,че резултат + липсва да не говорим за честите прекъсвания лагове инт. с една дума все по зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mile

Причини дал господ. Имал съм проблеми в части на мрежата с подобни проблеми. С избирателно отваряне на сайтове и етк. Китайските медии са били много пъти проблема. Едни поредици FFF FFF FFFFFF и после мрак... Намирал съм теми на клиенти във форуми с въпроси защо е така и етк (

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

). Просто в БТК съпорта не е мотивиран да си свърши работата. Няма и как да е, а тия на телефона мазоли имат на езиците да си баят тяхната мантра "рестартирайте".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vtbg59

Отговора е MTU дънят се медии които ползват като тази по долу сиреч ping  (host) -f  -l 1450    минава  1470 йок .Саjтойтове коiто не отварят

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

 

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

 

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

отваря само портала не можеш да се логнеш 

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

  и други  които искат MTU 1470 .Всеки бетекар може да пробва.

Моля, влезте или се регистрирайте, за да видите този link.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mile

Честно казано това беше първото предположение. Дори с 5к пакети пинга си върви на -f. Необяснимо е.

За заплатите на БТК, които дават проверката само би влошила положението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
NetworkAmateurs

След доста разговори с Виваком най накрая казаха, че проблема с неотварянето на някои сайтове се дължи на firewall на черните модеми - не им помня точно марката.Опитите от тяхна страна да се свържат с модема и да спрат firewall останаха неуспешни.Рестартирах и ресетвах не знам колко пъти по техни указания.Накрая сложих предишния модем Huawei MT 882, и пак не можаха да се свържат с него.Поне казаха че той няма firewall.Сега имам проблем че имам голям ъплоуд от рутера към интернет, който ми заема ъплоуда на ADSL-ла, но не съм толкова навътре да установя произхода на този трафик.Ако някой има желания да помогне благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Велин

След доста разговори с Виваком най накрая казаха, че проблема с неотварянето на някои сайтове се дължи на firewall на черните модеми - ...

Тез черните модеми тези дни ги видях на братовчедката слагах такъв един ден не изкара и се прецака почна даже POwer светодиода да гасне, звъним на съпорт, свързаха ни и казаха да проверим и свържем модема правилно!?!? за да пробват да се свържат с него, хубаво свързахме го щото бях опаковал вече за заминаване(на някъде) , една госпожа ми каза че не била коректна линията давала някви си грешки?!? смех , по едно време ми казва също, че нещо не било активирано, не била пусната партида ли не знам си какво , изчаках да ме прехвърли на някой който отговарял за договорите , там пък един господин му казах защо ме препращат той ми пусна музичка за няколко минути , и каза, че всичко вече било наред, аз питам какво значи това което е казала колежката му той каза, че не може да ми каже!?!?! обенсявам му, че модема е получен на преди 9 дена и дефакто няма ползване на услугата по ред причини и че ще искаме прекратяване на договора , естествено попитах как може да стане това, но отговор конкретен не получих , единствено че трябва да си платим таксите за едногодишния договор?!? това , че няма интернет ми обяснява че било просто технически проблем. Питах го къде мога да прочета пълните общи условия по договора даже и за клауза и начин по която да се прекрати договора, но пак конкретен отговор не получих само празни приказки. Въобще само си загубих времето, казах на братовчедката да се оправя сама от тук нататък че на мен ми писна, човек трябва да мисли преди да подписва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
111111

В нормалните държави, с не винаги нормални оператори,

когато телекома иска да изкарва виновни клиетите си,

ги остава сами да си избират марката и модела в кой да е магазин.

Хем клиента доволен хем оператора.

Като втория може спокойно да инвестира в техниката от неговата страна

В момента BritishTelecom ни прекарват линия 24 мегабита  през линия на TelecomItalia

която едвам на 4 мегабита закачва, така че оптимизма на дъртите оператори не е на свършване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
NetworkAmateurs

След изключването на firewall на модема всичко си дойде на мястото.Сега всичко работи както преди. Mile командата netstat -ano нали е за Windows? Мой е пропуска че не съм пояснил че след модема има PC с микротик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shiyla

Ден и нощ ми звъняха да съм си вземела цифрова телевизия само 4,80 на месец било незнам си какво,незнам си що ,накрая ме навиха,пуснаха ми каналите гледах 1 месец след това спряха почи всичко,така те принуждават да минеш на по-голям пакет.Така и неразбрах какво правят,какво смятат но тоя месец имам фактура на стойност 59,93лв.Уж имах 3 месеца  промоция от 50% намаление.Какво е това безобразие.Пплащам по 30-40лв а писмата които идват пише 15 лв.Искам да прекратя договора,но съм била подписала договор за 1 година не е било възможно.Кажете ми как да се отърва от тях няма ли начин да прекратя този договор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Велин

ами разтрогването на договора става с плащане на неустойка :) ама поне събирай касовите бележки и получените фактури и си намери адвокат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
rodnilb

Да, ВИВАКОМ са Мошеници и аз съм на това мнение. Карат хората да подписват обвързващи договори за по 1-2 години като първо ги подвеждат, че имат техническа възможност да им пуснат Интернет навсякъде където има стационарен телефон, а в последствие след като вече си подписал договора се оказва, че линията до тебе е прецакана, стара и не работи добре от което човека не може да получи дори 1 Mb/ps скорост и се започва един дълъг и без краен спор от който страда само клиента и така реално се прецаквате. Това се случва, защото ВИВАКОМ е голяма компания, а като всяка голяма компания цари хаулс и незнание кое къде какво е как работи и в какво състояние е и т.н., но реално служителите от телефонния център в който звънят новите клиенти им е казано първо да питат дали човека има домашен телефон на адреса където иска да ползва Интернет и той ако каже, че има служителите автоматично отговарят, че има техническа възможност да им се пусне Интернет и ги канят в най-близкия офис на ВИВАКОМ да сключат обвързващия договор и после им дават една кутия за обувки, в която има рутер и сплитер и оставят клиента сам да си свърже устройството и да си пусне Интернета. След това започват големите проблеми и мъки, но вече сте подписали договора и ВИВАКОМ разбира се отказва от нейна страна да Ви прекрати договора, а започва да Ви лъже, че много скоро ще оправи проблема, че ще подмени проблемния кабел и т.н.. и така минават месеци през които Вие ползвате и плащате за една лоша и слаба връзка. На такива случаи съм бил свидетел във Варна в вилната зона Сотира където хората имат наистина телефони, но всичките им кабели са въздушни и много стари. Късани и съединявани по много пъти и реално по тях може да върви телефон, но при Интернета нещата стоят по съвсем друг начин и там се изисква кабела да е в добро състояние да е цял и т.н.. А повечето от тези кабели са снаждани на много места, стари кабели, мокри вътре от дъжда и т.н.. Е по такъв кабел телефон върви, но Интернет върви на има, няма, а служителите от телефонния център не знаят състоянието на кабелната мрежа там и им е казвано просто да казват, че има ли домашен телефон може да се пусне и Интернет и хората се лъжат, защото не разбират и подписват обвързващите договори и после тръгват по мъките. Същото важи ако живееш примерно в стара кооперация където примерно има вътрешен проблем с кабелите на телефоните и в последствие разбираш, че проблема е сериозен, защото телефон може да върши криво, ляво по стар кабел, но Интернета е много претенциозен, защото там се гонят големи капацитети и проблемите излизат веднага. ВИВАКОМ дори не праща техник да ти включи Интернета като нов клиент, а чакай ти да дойде да ти сменя кабели и да ти оправя вътрешната телефонна кабелна инсталация на блока. Все едно от умрял писмо. Те казват така нали има сега Интернет някакъв все работи, ще го оправим скоро и стой и чакай ама през това време плащай редовно пълна такса за проблемна услуга. Хахаха. Затова се замислете преди да тръгнете да подписвате договор с големите Мошеници! Защото веднъж като подпишете обвързващия договор после дето се казва умиране има, отърване няма от тях. Търсят си парите до последно. Сега вече както има частни съдии изпълнители дават те на такъв и пак си вземат дължимото дори с лихвите и глобите! Добре си помислете.

Редактирано от rodnilb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
smacker

Иска ти се!

Чети си договора и ОУ.

Като немогат да ти предоставят обещаната услуга - договора е нищожен.

Обади се 5 пъти да дойдат инженерите и вземи копие от протоколите.

Ако след обажданията ти не идват - пусни няколко писмени жалби и искай да дойдат техниците да проверят услугата.

Важно и достатъчно условие да искаш прекратяване на договора по вина на Доставчика.

А най-добре е, никога не се съгласявай на такива условия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zahranvane.com

и задължително искай входящия номер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.