Mupo neTkoB Отговорено 9 Януари, 2010 Доклад Сподели Отговорено 9 Януари, 2010 днес се закачих на 83.228.60.254, това стана след като бриджнах модема и се закачих директно Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 9 Януари, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 9 Януари, 2010 Няма значение бридж/не бридж. Това е новият им Alcatel-Lucent BRAS на младежите. Значи имат ъпгрейд някакъв все пак ..... Доколкото мога да си правя изводи - гледам че иамт 9 BRAS-а във Варна, но до там трафика се 'агрегира' и по разни ATM/DSL машинки, и по Ethernet суичове ... така че не знаеш от каде ще ти дойде загубата на пакети и забявянето им https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 1 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 1 Март, 2010 Преди малко : 1 1 ms 1 ms 1 ms 10.1.1.254 2 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 3 28 28 ms 29 ms 95-42-64-1.btc-net.bg [95.42.64.1] След 10 мин: 1 1 ms 1 ms 1 ms 10.1.1.254 2 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 3 29 ms 28 ms 29 ms 212-39-87-245.btc-net.bg [212.39.87.245] Що е то? Модема не се е ресетвал и не е смянял IP то си ама GW - да Трасерта е до една и съща дестинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poc Отговорено 1 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 1 Март, 2010 Аз пък преди 3-4 часа не можах да активирам един ADSL. До модема няма проблеми, вътре в него линията измерена, но не иска да зареди пустия my.contact.bg. Имали някакви проблеми и не знам още какво си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 7 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2010 Вижте какво животно сложих на ADSL линията за която става въпрос от началото на темата Trying 192.168.1.254... Connected to 192.168.1.254. Escape character is '^]'. Username : root Password : ------------------------------------------------------------------------ ______ SpeedTouch 780 ___/_____/\ / /\\ 7.4.4.7 _____/__ / \\ _/ /\_____/___ \ Copyright © 1999-2008, THOMSON // / \ /\ \ _______//_______/ \ / _\/______ / / \ \ / / / /\ __/ / \ \ / / / / _\__ / / / \_______\/ / / / / /\ /_/______/___________________/ /________/ /___/ \ \ \ \ ___________ \ \ \ \ \ / \_\ \ / /\ \ \ \ \___\/ \ \/ / \ \ \ \ / \_____/ / \ \ \________\/ /__________/ \ \ / \ _____ \ /_____\/ \ / /\ \ /___\/ /____/ \ \ / \ \ /___\/ \____\/ ------------------------------------------------------------------------ {root}=>adsl info Modemstate : Up xDSL Type : ADSL2+ Bandwidth (Down/Up - kbit/s) : 13995/1092 Uptime (days hh:mm:ss) : 0 days, 5:33:41 {root}=>xdsl debug info config maxspeed version help menu ? exit .. saveall {root}=>xdsl info expand g.997.1 counter_period_filter counters_reset {root}=>xdsl info expand disabled enabled {root}=>xdsl info expand=enabled Physical Layer Statistics: Modem state: up Up time (Days hh:mm:ss): 0 days, 5:33:58 xDSL Standard: ITU-T G.992.5 xDSL Annex: Annex A Number of reset: 1 Chipset Vendor info (G.994.1): Local Remote Country code: B500 B500 ID: BDCM BDCM Specific: 0000 6197 Standard rev nb: 00 63 System Vendor info (showtime): Local Remote Country code: 0F00 0000 ID: TMMB ---- Specific: 3C61 0000 Standard rev nb: 00 00 Bearers generic info DS US Payload rate [kbps]: 13995 1092 Attenuation [dB]: 15.5 7.5 Margins [dB]: 11.5 12.5 Output power [dBm]: 18.5 11.0 Number of bearers: 1 Bearer 0 DS US INP [dmt symbols]: 1.28 1.07 Delay [ms]: 3.95 7.43 R: 6 10 G.997.1 Statistics (Current): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 0 FEC: 1239 0 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7109 G.997.1 Statistics (last 15 minutes): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 0 FEC: 1239 0 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7109 G.997.1 Statistics (last 24 hours): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 0 FEC: 1239 0 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7109 {root}=> С този модем - Thomson (вече Technicolor, а всъщност Alcatel-Lucent?) ST780WL (2005) (BCM6348) fw v7.4.4.7 (2007), ping-а до GW (.241) падна с около ~10ms в сравнение с Comtrend CT-5367 Wi-Fi (2009) (BCM6338). Линията се намира в град Шумен. Днес (неделя, 07.03.2010) пробвах да я товаря с torrent. Изглежда Internet услугата драстично губи качество, когато броя едновременни TCP конекции надхвърли 200. uTP протокола помогна (минимално) в случая, като скоростта на теглене беше по-ниска. Далеч повече помогна намаляването на конфигурацията за брой едновременни конекции в uTorrent. Освен това забелязах че BRAS-овете липсват от списъка, през седмицата бяха 6-7, днес едва 3-4. Възможно е Vivacom да не поддържат в работно състояние части от мрежата си през почивните дни, от където идва и редовното влошаване събота и неделя и почивните дни. https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poc Отговорено 7 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2010 Къде се гледат въпросните BRAS? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 7 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) В МТ бутона Scan на PPPoE клиентската конекция, както и в CLI /interface pppoe-client scan <interface-name> (това беше мой feature request навремето) Тоя модем Thomson е доста по-гъвкав, CLI Manual за да добиете представа: http://www.google.bg/search?q=speedtouch+st706wl+780wl+cli Подобрението с 10-тина милисекунди може да е свързано с различните режими на корекция на грешки, които са активирани в двата модема, например interleaving и от сорта...</interface-name> Редактирано 30 Октомври, 2011 от NetworkPro https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 8 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 8 Март, 2010 И за сравнение от днес, след 1 ден работа: Trying 192.168.1.254... Connected to 192.168.1.254. Escape character is '^]'. Username : root Password : ------------------------------------------------------------------------ ______ SpeedTouch 780 ___/_____/\ / /\\ 7.4.4.7 _____/__ / \\ _/ /\_____/___ \ Copyright © 1999-2008, THOMSON // / \ /\ \ _______//_______/ \ / _\/______ / / \ \ / / / /\ __/ / \ \ / / / / _\__ / / / \_______\/ / / / / /\ /_/______/___________________/ /________/ /___/ \ \ \ \ ___________ \ \ \ \ \ / \_\ \ / /\ \ \ \ \___\/ \ \/ / \ \ \ \ / \_____/ / \ \ \________\/ /__________/ \ \ / \ _____ \ /_____\/ \ / /\ \ /___\/ /____/ \ \ / \ \ /___\/ \____\/ ------------------------------------------------------------------------ _{root}=>xdsl info expand g.997.1 counter_period_filter counters_reset {root}=>xdsl info expand=enabled Physical Layer Statistics: Modem state: up Up time (Days hh:mm:ss): 1 day, 5:35:08 xDSL Standard: ITU-T G.992.5 xDSL Annex: Annex A Number of reset: 1 Chipset Vendor info (G.994.1): Local Remote Country code: B500 B500 ID: BDCM BDCM Specific: 0000 6197 Standard rev nb: 00 63 System Vendor info (showtime): Local Remote Country code: 0F00 0000 ID: TMMB ---- Specific: 3C61 0000 Standard rev nb: 00 00 Bearers generic info DS US Payload rate [kbps]: 13995 1092 Attenuation [dB]: 15.5 7.5 Margins [dB]: 12.0 13.0 Output power [dBm]: 18.5 11.0 Number of bearers: 1 Bearer 0 DS US INP [dmt symbols]: 1.28 1.07 Delay [ms]: 3.95 7.43 R: 6 10 G.997.1 Statistics (Current): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 20 FEC: 7355 20 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7150 G.997.1 Statistics (last 15 minutes): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 20 FEC: 7355 20 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7150 G.997.1 Statistics (last 24 hours): Failures: Line failures Near end Loss of signal (LOS): 0 Loss of frame (LOF): 0 Loss of power (LPR): 0 Performance monitoring: Line PM: Near end Error second (ES): 0 Channel PM: Near end Far end Bearer 0: Code Violation (CV): 0 20 FEC: 7355 20 ATM data path PM: Near end Far end Bearer 0: HEC violation count (HEC): 0 7150 {root}=> https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emc1000 Отговорено 10 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 10 Март, 2010 При мен има някаква аномалия: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 10 Март, 2010 Автор Доклад Сподели Отговорено 10 Март, 2010 emc1000, прати ми конфигурационния файл (от Tools мисля че се изкарва) и аз ще ти пратя поправен, ако грешката е в него. Иначе с TeamViewer сесия мжое да го погледна. https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emc1000 Отговорено 10 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 10 Март, 2010 То грешки няма, просто ми е чудно при SNR 5,3 Db как още съм в нета. До колкото знам под 8 Db модема въобще не се връзвал. Поне така съм чувал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emc1000 Отговорено 12 Март, 2010 Доклад Сподели Отговорено 12 Март, 2010 Доживях да ме огрее 2m/bit, макар и малко орязан. Модема има вина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deyana_tg Отговорено 12 Септември, 2010 Доклад Сподели Отговорено 12 Септември, 2010 Здравейте, имах подобни проблеми с Vivacom - подписах договор за 24 м. за пакет Net Biz, който е с 12Mbps даунлоад и 2Mbps ъплоад - най-вече заради уплоад-а тъй като често ми се налага да качвам файлове... Когато ми активираха И-нета техниците ми казаха, че търговеца който ми е предложил този пакет първо е трябвало да провери дали може такава скорост - кабелите били стари и с повече от 1.5-1.6 Mbps не можело да се ъплоад-ва. Правиха някакви опити и постигнаха скорост 1.6 - и толкоз. Реших да изчакам да видя как ще е реално като започна да качвам... Ето линк на този пакет: http://vivacom.bg/bg/business/prices_and_services/paketni_uslugi_/vivacom_link_biz Реших да ползвам и другата услуга, която е в рекламата: "Регистрация и поддръжка на домейн на клиента за срока на договора". Подадох заявка да ми регистрират домейн и какво очаквате - оказа се, че домейнът се регистрирал не на клиента както твърдят ами на Vivacom... Това преля чашата и отидох да прекратя договора си за този лъжовен пакет. След месец ми изпратиха фактура - вътре начислена неустойка по договора... Просто нямам думи - подадох молба да прекратят пакетната услуга изцяло по тяхна вина - нито скоростта отговаря, нито другите параметри на услугата ... Моля ако някой има подобен проблем да го дискутираме ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 12 Септември, 2010 Доклад Сподели Отговорено 12 Септември, 2010 Този проблем го имат над 70% от потребителите на въпросния доставчик. Аз лично съм имал над 10 модема при тях на различни адреси и населени места. Само на едно място отговаряше на това което е написано ..... Никъде другаде не постигаше дори и 50% от скоростта но нито ми намалиха месечната такса нито успях да се откажа тогава и си плащах като поп до края на договора след което им върнах сапунерките. За жалост почти нищо неможе да се направи и те знаят това. Имах няколко приятеля който ги осъдиха до колкото си спомням но пари още не са видели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo neTkoB Отговорено 12 Септември, 2010 Доклад Сподели Отговорено 12 Септември, 2010 честито и добре дошъл в групата на пре****ите. аз сега искам да прекратя няколко договора. съответно не става това но ги моля да ми ги преместат на адрес на който няма изградена мрежа. Тези дни ще им пиша да видя какво става.... Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване