Jump to content

ReloadBG


PcTuninG™

Recommended Posts

  • Собственик

Платежното не удостоверява нищо , освен желанието на издателя му да плати :) .

 

Може да няма пари по сметка , да не е подписано и/или куп други причини .

Наличието на неплатена фактура (при евентуално голямо забаване на плащането) Ви дава правото да си го поискате по съдебен път ( което напоследък е доста лесно и  за сметка на длъжника)

 

Не пишете глупости за фалшиви документи и т.н. като не сте запознат ни с наказателното , ни с търговското право. Никой орган няма да се занимава с търговски казуси като неплатена фактура.  Нито пък с " обида на юридическо лице"   . Хех.  Това са си граждански/търговски взаимоотношения .

 

 

Никакви уговорки не сме имали платежното удостоверява превод. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Tsunami

    15

  • NetworkPro

    10

  • MiPSus

    9

  • smacker

    9

Хайде вземи се спри вече. Нещата са повече от ясни. Да не работим с релоад разбирам, но знаем че не е така.

Каквото повикало такова се обадило.

Никой не е длъжен да праща стока преди да е получил плащането (направили са го - евала)

Като се обади да кажеш че са ти спешни, каза ли че превода ще се забави или че платежното не е подписано? (вероятно не)

Това платежно което си пратил няма никаква тежест без подпис. Да не говорим че може никога да не бъде подписано.

Първото нещо което ще си помисля е че съм измамен ако ми се случи на мен. Нормално е да си искат парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде вземи се спри вече. Нещата са повече от ясни. Да не работим с релоад разбирам, но знаем че не е така.

Каквото повикало такова се обадило.

Никой не е длъжен да праща стока преди да е получил плащането (направили са го - евала)

Като се обади да кажеш че са ти спешни, каза ли че превода ще се забави или че платежното не е подписано? (вероятно не)

Това платежно което си пратил няма никаква тежест без подпис. Да не говорим че може никога да не бъде подписано.

Първото нещо което ще си помисля е че съм измамен ако ми се случи на мен. Нормално е да си искат парите.

Нека само спомена че клиента беше нов за първи път пазарувал нормално е да има притеснения за собственика. Не си заслужава изобщо да обеснявам тук има голямо пристрастие и злоба без грам мисъл!   Вас като тръгнат да ви завличат вероятно се радвате на човека който го прави.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм като да няма пари в сметката, не сме случайна фирма както господата от релоуд явно са разбрали вече и до сега не се е случвало да не сме платили на доставчик. Просто плащанията се нареждат от счетоводството а се подписват само от собственичката 1 или 2 пъти седмично и им го обясних съвсем културно и любезно, на което те отговориха със заплахи с полиция и мутри... само се чудя на себе си защо продължих комуникацията си с тях и щях да купувам и още устройства но добре че ми отказаха съпорта за тия устройства. Радвам се че ми помогнаха да ги задраскам от списъка с доставчици. Вместо да отделят 2 мин, да ми кажат да пиша на support@mikrotik.com и да ме запазят като клиент те решиха че е по лесно да не се занимават с мен ... ами окей, обадих се в ланком, там госпожицата беше много любезна и ми беше много по приятно да разговарям с нея. Като гледам и цените им са по добри от тези на релоуд.

И още нещо... много грозно впечатление ми направи коментар от релоуд към ланком - тези дето офисите им били под наем и били с кредити. И кво ? Нещо лошо ли е да имаш кредит не разбрах ? И офиса ти да е под наем ? Вие като сте много велики и си имате и сгради и големи капитали защо не вземе да инвестирате малко и в персонал ? На мен кой ми продава техниката ви ? Сградата ви или персонала ви или в случая сайта ви ? Там където вие ме посрещате - в сайта ви положението е под всякаква критика.

И една хубава дума да кажа само за момчето в скайпа, wifibg. не знам отговаря на този скайп но там бяха любезни и отзивчиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека само спомена че клиента беше нов за първи път пазарувал нормално е да има притеснения за собственика. Не си заслужава изобщо да обеснявам тук има голямо пристрастие и злоба без грам мисъл!   Вас като тръгнат да ви завличат вероятно се радвате на човека който го прави.  

Чакай бе пич, нали сте голяма фирма с големи капитали ? Не знаете ли как се процидира със забавени плащания ? Не знаете ли колко е законния срок за плащане на издадена фактура ? За 3-4 дни 2 от които бяха събота и неделя вие направихте такъв грандиозен скандал че нямам думи. Заплашвахте с мутри! ... е много се извинявам. Не харесвам подхода ви!

@void

 

скайп wifibg е на Релоуд!!!!!!!

 

вече ми се струва режисиран този пост.

Знам, не е режисиран поста, просто там бяха любезни. Може да е друг служител, може да им е по комфортно да си пишат с клиентите вместо да разговарят но там бяха по любезни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бе пич, нали сте голяма фирма с големи капитали ? Не знаете ли как се процидира със забавени плащания ? Не знаете ли колко е законния срок за плащане на издадена фактура ? За 3-4 дни 2 от които бяха събота и неделя вие направихте такъв грандиозен скандал че нямам думи.

 

Пич, излез и пий една бира вместо да плюеш по някой който ти е изпратил стока преди да си получи парите. Това кой голям, малък и какво ли не нямат значение. Не работим към червения кръст. Естествено е да си търсят парите по всякакъв начин. За закони не говори защото няма държава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, излез и пий една бира вместо да плюеш по някой който ти е изпратил стока преди да си получи парите. Това кой голям, малък и какво ли не нямат значение. Не работим към червения кръст. Естествено е да си търсят парите по всякакъв начин. За закони не говори защото няма държава.

Прави са да си ги търсят но не и да ме заплашват с мутри и да се правят на велики. И не са прави да ми отказват съпорт, за техника на която са официален представител - дори и да не е закупена от тях, но тя няма от къде другаде да е купена... кой друг продаваше RB133c преди 4-5 години ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не са прави да ми отказват съпорт, за техника на която са официален представител - дори и да не е закупена от тях

 

Ами не са длъжни за съжаление. След като мине гаранцията всеки се спасява както може. Въпрос на желание и възможности. А и да си кажа че ако някой подходи така към мен едва ли ще имам желание да му помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дреме ми като не са длъжни ще пазаря от други и готово, да не са единствените.. има и такива, които се държат любезно с клиентите си и не отказват съпорт.

Редактирано от v0id
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платежното е документ който удостоверява плащане, както и вашите потвърдителни думи парите са ви преведени изпрате техниката че ми е спешна. Май ви чакат сериозни проблеми за документната измама.Вместо ние да подадем оплакване вие се сърдите, правите се на убидени ето на това му викам наглост. Освен и ние да пуснем навсякъде в интернет какви измами правите та да не може да си изчистите името на фирмата ви? Шефката ви дали ще е доволна как мислите ? Ако вашата управа не вземе мерки ние ще вземем други такива. Платежното което ни е изпратено съда надали ще го разглежда като истинско. Май трябва там да давате обяснения а не тук. Повярвайте ние имаме повече доказателства включително обидите по фирмата само защото ви е отказано съдействие за техника на конкуренцията! 

 

Нямам нищо общо със случая, но като чета какви глупости говориш - все повече разбирам че май се мислите за "яката работа".

Първо да ти го обясня. ПЛАТЕЖНО НАРЕЖДАНЕ не е документ който УДОСТОВЕРЯВА плащане. Извлечение от банковата сметка е този документ който говориш. А най-сигурното е да си погледнеш твоята банкова сметка.

 За да е валидно едно платежно нареждане, има реквизити като РЕФЕРЕНЦИЯ, ПЕЧАТ и ПОДПИС на банката. Когато е електронно - има и номер на документ. Платежното също така има и Вальор. Това че не си ги погледнал те прави особено глупав: Искаш платежно - пък не гледаш какво са ти пратили.

 

Един служител на фирма с 6 цифрен капитал (според нейни представители) би трябвало да разбира от тези неща.

Фирма с 6 цифрен капитал едва ли би квичала като заклана свиня за някакви хиляда лева дето не ги получила веднага а след 3-4 дена.

Фирма с 6 цифрен капитал едва ли би тръгнала да праща мутри, да заплашва и особено ДА СЪДИ партньор с хиляда лева при това за документна измама.

 

Последните две говорят за липса на доверие към клиентите Ви, съмнителност към всеки един партньор и стиснатост. Все черти които работят против бизнеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не че се напрегам... ма и двамата сте служители. оти се ядете?

За 100 леа повече заплата ли що ли?

 

Е аз не съм съвсем служител :) :) :)

Заяждам се, защото не обичам селските пазари. Сам знаеш какво става когато работиш с някого без доверие. Спираш да работиш с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе не ти ;)

Купувача (служител) и продавача (отново служител).

Собствениците да си изясняват ситуацията. Служителите... ми службата тече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щато единия : ми не е при мен проблема с дефектиралите и не ремонтирани устройства. Другия:аз не.съм виновен че тоз ма излъга и не плаща кеш вече 3ти ден

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.