PcTuninG™ Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Значи случката е следната те са много ама да кажа една от тези дни .Купувам си аз 2 унита от релоуда идват слагам ги пускам едното тръгва другото неще не му работи лана пращам го в релуда и ми казват гаранцията не важи еми защо я давате тази гарания . Не съм за една антена ама да се правим на интересни не съм първия нито последния който се е опарил от тях . Повече не бих си земал от там по добре от ланком да чакам ама после няма дерт пращам връщат ново . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator 111111 Posted October 25, 2011 Administrator Report Share Posted October 25, 2011 Не знам каква е хавата при релоуд ама навсякъде заменят лан техника без значение дали е изгорял лан порт или въобще не светва още по интересно как в Българиясе променят гаранционните правила на производителя Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Link to comment Share on other sites More sharing options...
latest Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Ами релоад ........ Нали са велики ........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
smacker Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 Е след колко време му го върна, та не ти го признаха ? Иначе, както и дуг път съм казал - там няма нов, няма стар, няма лоялен клиент. Всички клиенти са еднакво посечени. Що не си ги взе от Ланком ? Въпреки че преди време се резервирах с тях за едни 6 лева отстъпка, все пак на Убикуити дават добра цена. Освен това може да пробваш и тези: http://www.vesuviustreamline.com/ Нищо незнам за тях обаче, каква им е поддръжката и гаранциите. Ако някой има впечатление - да пише. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted October 25, 2011 Report Share Posted October 25, 2011 vesuviustreamline са точни. разкарвали са ми карта до производителя за рекламация и си я получих след 1 месец. Пазарувал съм доста от тях Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcTuninG™ Posted October 25, 2011 Author Report Share Posted October 25, 2011 Е след колко време му го върна, та не ти го признаха ? Иначе, както и дуг път съм казал - там няма нов, няма стар, няма лоялен клиент. Всички клиенти са еднакво посечени. Мога и дати да ти кажа 2-3 седмици ама това нищо няма да промени . Така или иначе ще си взема унито за Трофей във офиса. Ланком нямат равни както за цени така и за рекламация . Лошото е , че до преди месец нямаха налични много продукти на убнт а сега вече взеха да зареждат повечно и това е добре а цените са каквито идват от завода . До преди година само във релоуд имаше повечето продукти ама сега вече не е така ланком имат повечето и това е добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
smacker Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Има вариант и ти да си изгорял ЛАН-а. Но пък имайки се в предвид че ограничен брой клиенти купуват такъв вид техника, би трябвало продавача да си познава клиентите и да знае кога и какво е възможно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaredharet Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 А как стои положението с гаранцията на ланком особенно за изгорял лан порт? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Велин Posted October 26, 2011 Administrator Report Share Posted October 26, 2011 това с неработещ лан на убнт устройство и на мен ми се е случвало(ту тръгва ту спре), при мен беше нанобридж. Не че аз ще правя реклама ама с доста обяснения Наско от релоад го ремонтира за своя сметка, мога да кажа че ако не беше го направил щеше да ме загуби като клиент. Все пак не сме за един ден и трябва да си имаме доверие. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcTuninG™ Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 Еми на един рокет ми беше спрял лана пратих го и ми дойде нов ама шефа прави по 10-15к лева на месец на ланком и др фирми ако не и повече Но не е там въпсоса . И на мен наско ми е сменял лан портове ама съм си плащал както поп случая не е първия и със гридове от него съм имал такива проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Велин Posted October 26, 2011 Administrator Report Share Posted October 26, 2011 при мен устройството го вадя от кашона сглобявам слагам и ... веднага проблем с лана. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcTuninG™ Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 (edited) при мен устройството го вадя от кашона сглобявам слагам и ... веднага проблем с лана. Еми и аз така бях вземал 2 бр монтирах единия и си работеше и вадя другото да го сложа за настройка и не ебава . слагам другото няма проблем аз така или иначе ще си го ремонтирам ама повече от релоуд няма да взема един два пъти ама то става вече банално . Не съм за едно унифи ама самото отношение да беше казал ще си платиш примерно ремонта или 50 % от него нещо от сорта а то нямало лан чипове не се знаело кога ще има еми какво правим тогава уж голяма фирма . Edited October 26, 2011 by PcTuninG™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dabadaba Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 http://reloadbg.com/garancia.html обърнете внимание само на удебелените букви и тези, с червено. Какъв ви е проблема, като не четете? Все едно да се оплаквате от Ментел Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Велин Posted October 26, 2011 Administrator Report Share Posted October 26, 2011 пратил съм му преди няколко дни едно локо за ремонт и изрично ме предупреди че в момента няма чипове, май трябва да си позасили вноса много горят. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtbg59 Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 (edited) [11:27:21 AM] 123: здр [11:27:53 AM] 123 RouterBOARD 450G, Router OS Level 5 [11:28:14 AM] 123: как стои въпроса с гаранцията [11:28:30 AM] wifibg: здр [11:28:31 AM] wifibg: т.е [11:28:33 AM] 123: лан порт като се има в предвид че ще работи в рак [11:28:55 AM] wifibg: лан порт не е гаранционно събитие [11:30:12 AM]123: а кое тогава гаранционно ? [11:30:47 AM] wifibg: фабричен дефект [11:31:00 AM] wifibg: не е в следствие на пренапрежения 123 - колега wifibg - reload Здравейте , без коментар съм. Мога само да поясня ,че покупка се направи не от Reload а от Vesuvius Streamline . Edited October 27, 2011 by vtbg59 "Само две неща са безкрайни - вселената и човешката глупост, като за първото не съм сигурен." Алберт Айнщайн "...една мрежа е толкова добра колкото нейните създатели..." безспорен факт ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now