skyfx Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Време да отворим още една важна тема. След като има некоректни търговци, нека сложим и такава за некоректни купувачи. Темата е продиктувана от поредното заплащане за двупосочна пратка,след като поредният "купувач" отказва да си вземе пратката. Ясно,че винаги има обективни обстоятелства,ама поне могат да драснат два реда и да се извинят. Аз лично ще постна няколко човека ако я забиете отгоре тая тема. Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Owner Влади Posted June 21, 2011 Owner Report Share Posted June 21, 2011 Готово ,забивам я Но дали няма да е по удачно да обединим двете теми ? Некоректни търговци/потребители Как мислите ? Разликата между английските ,руските и българските форуми: в английския форум задаваш въпрос, отговарят в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост Недей да спориш с глупака. Първо ще те приравни до неговото ниво, после ще те бие с опита си. ------------------- Когато фактите говорят и боговете мълчат Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyfx Posted June 21, 2011 Author Report Share Posted June 21, 2011 Не би трябвало. Ще се объркат нещата. Нека темите са разделени.Така по лесно се прави справка. Radio Transmision Systems www.rts-bg.com / ispot.bg Link to comment Share on other sites More sharing options...
promind Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Ето един лог от днес... Сами преценете: http://www.techstream.eu/reloadbg.html http://www.techstream.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiliyan Filipov Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 тоя що не вземе се гръмне, само за секунда да си помиля че някое "столичанче" ме парзаля с 250лв. и съм там. еее ама какво да се прави ние от провинциятааа..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasko Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 в не малко малко фирми дребния клиент е в категория "мога и без него"спор няма че е крайно грешно,некоректно,не етично и какво ли не,все едно да кажеш тоя дето е на най-ниската тарифа ще чака,а този които плаща по-висока ще получи пълно внимание!!!!!!!ама и клиените имат известна вина за това грешно е ама повечето това правят с релоад и аз сам имал премеждия какво от това........пука му на някои Link to comment Share on other sites More sharing options...
promind Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 (edited) Ами то аз си платих...може сумата да е малка, но човека ми изпрати проформа и аз на следващия ден си платих...като той ги е продал в деня, в който ми прати проформата...даже и да бях платил предния ден просто пак щеше да ме отреже по простата причина, че междубанковия превод отнема 1 ден. На тях им липсва професионалната етика...вярно е, че тоя който плати взема първи, но поне едно обаждане или поне да беше писал на скайп/мейл, че са изкупени да не пускам плащането...все пак като го пусна аз губя възможността да се възползвам от друг доставчик с парите си...Аз не мисля, че клиент, който му е направил минимум 10000лв. оборот заслужава такова отношение... П.С. Още чакам от банката да ми възстановят сумата без 10лв., които отидоха за такса прекратяване на плащане и + нафтата, която изгорих да отида до банката да попълня молба за спиране. Edited July 27, 2011 by promind http://www.techstream.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcTuninG™ Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Всеки си има своята история моята е патих рокетм5 за ремонт върна се рокета продадох го на колега от форума и той ми се обажда вика рокета не работи вързва се на 10мб и аз се обадих да питам дали има гаранция след ремонта ама не и така 60 лв ремонт 40 еконт и още сумати разкарване и накрая какво по добре нов рокет от колкото ремонти и то незнайно какво е правено 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
promind Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Именно поради тази причина избягвам да му пращам каквото и да било за ремонт. Или ще ми го върне с думите (гаранцията не важи) или ще ми иска пари за да го оправи... http://www.techstream.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcTuninG™ Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 (edited) Именно поради тази причина избягвам да му пращам каквото и да било за ремонт. Или ще ми го върне с думите (гаранцията не важи) или ще ми иска пари за да го оправи... Разбирам ремонт ама да има гаранция после че е оправено а не спасявайте се и ние сме клиенти За това взимам от Ланком може да взема едно локо или рокет ама отношението е към теб все едно ще взимам 1000 Няма значение 1-1000 клиента им е важен Edited July 27, 2011 by PcTuninG™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
promind Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Все повече хора ми препоръчват Ланком...жалко, че не продават продукти на Микротик...иначе щях и аз към тях да се ориентирам. http://www.techstream.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
byte Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Аз преди години се опитах да разбера как мога да си получа гаранционните карти, при положение че такива не издават/пращат. Разговора в общи линии беше подобен на горе-публикуваният, като цяло малкия клиент да го д***. Опасна фирма ще дойдат тия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
px1 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Никога не съм носил гаранционна карта в ЛАНКОМ,просто отивам с устройството,сервизния техник го проверява в базата и получавам отговор веднага. Същото важи и за пратки. 1 www.streambg.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovoshtnik Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Абе не искам сега реклама да правя ама...никога съм нямал проблеми с отношението от страна на http://vesuviustreamline.com/ Нито пазарувам за хиляди левове...нито пазарувам всеки месец. Обаче човека при дадена заявка в 17:30, запали колата и отиде до куриерите да ми прати пратката за следващия ден... И ако някой си мисли че с 2-3 лева по-надолу в цената ще забогатее...да търси най-евтиното. Пък да не се оплаква от отношението И без пари да пуснем нета, пак ще питат за промоции и по-високи скорости! Link to comment Share on other sites More sharing options...
netlamer Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Абе не искам сега реклама да правя ама...никога съм нямал проблеми с отношението от страна на http://vesuviustreamline.com/ Нито пазарувам за хиляди левове...нито пазарувам всеки месец. Обаче човека при дадена заявка в 17:30, запали колата и отиде до куриерите да ми прати пратката за следващия ден... И ако някой си мисли че с 2-3 лева по-надолу в цената ще забогатее...да търси най-евтиното. Пък да не се оплаква от отношението Което си е вярно- вярно си е. Жалко само, че си сгрешил мястото май Това е раздела за некоректните Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts