Jump to content

Некоректни потребители


skyfx

Recommended Posts

Време да отворим още една важна тема.

След като има некоректни търговци, нека сложим и такава за некоректни купувачи.

Темата е продиктувана от поредното заплащане за двупосочна пратка,след като поредният "купувач" отказва да си вземе пратката.

Ясно,че винаги има обективни обстоятелства,ама поне могат да драснат два реда и да се извинят.

Аз лично ще постна няколко човека ако я забиете отгоре тая тема.

Radio Transmision Systems

www.rts-bg.com / ispot.bg

Link to comment
Share on other sites

  • Owner

Готово ,забивам я :)

Но дали няма да е по удачно да обединим двете теми ? Некоректни търговци/потребители

Как мислите ?

Разликата между английските ,руските и българските форуми:

в английския форум задаваш въпрос, отговарят

в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо

в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост

Недей да спориш с глупака. Първо ще те приравни до неговото ниво, после ще те бие с опита си.

-------------------

Когато фактите говорят и боговете мълчат

Link to comment
Share on other sites

Не би трябвало.

Ще се объркат нещата.

Нека темите са разделени.Така по лесно се прави справка.

Radio Transmision Systems

www.rts-bg.com / ispot.bg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

тоя що не вземе се гръмне, само за секунда да си помиля че някое "столичанче" ме парзаля с 250лв. и съм там. еее ама какво да се прави ние от провинциятааа.....

Link to comment
Share on other sites

в не малко малко фирми дребния клиент е в категория "мога и без него"спор няма че е крайно грешно,некоректно,не етично и какво ли не,все едно да кажеш тоя дето е на най-ниската тарифа ще чака,а този които плаща по-висока ще получи пълно внимание!!!!!!!ама и клиените имат известна вина за това

грешно е ама повечето това правят с релоад и аз сам имал премеждия какво от това........пука му на някои

Link to comment
Share on other sites

Ами то аз си платих...може сумата да е малка, но човека ми изпрати проформа и аз на следващия ден си платих...като той ги е продал в деня, в който ми прати проформата...даже и да бях платил предния ден просто пак щеше да ме отреже по простата причина, че междубанковия превод отнема 1 ден. На тях им липсва професионалната етика...вярно е, че тоя който плати взема първи, но поне едно обаждане или поне да беше писал на скайп/мейл, че са изкупени да не пускам плащането...все пак като го пусна аз губя възможността да се възползвам от друг доставчик с парите си...Аз не мисля, че клиент, който му е направил минимум 10000лв. оборот заслужава такова отношение...

П.С. Още чакам от банката да ми възстановят сумата без 10лв., които отидоха за такса прекратяване на плащане и + нафтата, която изгорих да отида до банката да попълня молба за спиране.

Edited by promind
Link to comment
Share on other sites

Всеки си има своята история моята е патих рокетм5 за ремонт върна се рокета продадох го на колега от форума и той ми се обажда вика рокета не работи вързва се на 10мб и аз се обадих да питам дали има гаранция след ремонта ама не и така 60 лв ремонт 40 еконт и още сумати разкарване и накрая какво по добре нов рокет от колкото ремонти и то незнайно какво е правено :lol:

  • Like 1

468x60_free.jpg

Link to comment
Share on other sites

Именно поради тази причина избягвам да му пращам каквото и да било за ремонт.

Или ще ми го върне с думите (гаранцията не важи) или ще ми иска пари за да го оправи...

Link to comment
Share on other sites

Именно поради тази причина избягвам да му пращам каквото и да било за ремонт.

Или ще ми го върне с думите (гаранцията не важи) или ще ми иска пари за да го оправи...

Разбирам ремонт ама да има гаранция после че е оправено :blink: а не спасявайте се и ние сме клиенти <_< За това взимам от Ланком може да взема едно локо или рокет ама отношението е към теб все едно ще взимам 1000 8) Няма значение 1-1000 клиента им е важен <_<

Edited by PcTuninG™

468x60_free.jpg

Link to comment
Share on other sites

Все повече хора ми препоръчват Ланком...жалко, че не продават продукти на Микротик...иначе щях и аз към тях да се ориентирам.

Link to comment
Share on other sites

Аз преди години се опитах да разбера как мога да си получа гаранционните карти, при положение че такива не издават/пращат. Разговора в общи линии беше подобен на горе-публикуваният, като цяло малкия клиент да го д***.

Опасна фирма ще дойдат тия.

Link to comment
Share on other sites

Никога не съм носил гаранционна карта в ЛАНКОМ,просто отивам с устройството,сервизния техник го проверява в базата и получавам отговор веднага. Същото важи и за пратки.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Абе не искам сега реклама да правя ама...никога съм нямал проблеми с отношението от страна на http://vesuviustreamline.com/

Нито пазарувам за хиляди левове...нито пазарувам всеки месец. Обаче човека при дадена заявка в 17:30, запали колата и отиде до куриерите да ми прати пратката за следващия ден...

И ако някой си мисли че с 2-3 лева по-надолу в цената ще забогатее...да търси най-евтиното. Пък да не се оплаква от отношението :)

И без пари да пуснем нета, пак ще питат за промоции и по-високи скорости!

Link to comment
Share on other sites

Абе не искам сега реклама да правя ама...никога съм нямал проблеми с отношението от страна на http://vesuviustreamline.com/

Нито пазарувам за хиляди левове...нито пазарувам всеки месец. Обаче човека при дадена заявка в 17:30, запали колата и отиде до куриерите да ми прати пратката за следващия ден...

И ако някой си мисли че с 2-3 лева по-надолу в цената ще забогатее...да търси най-евтиното. Пък да не се оплаква от отношението :)

Което си е вярно- вярно си е.

Жалко само, че си сгрешил мястото май :) Това е раздела за некоректните :)

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.