Jump to content

До каква температура работят нормално суичовете на Неомонтана


Marlow

Recommended Posts

Май е разгадана загатката ! Въпреки, че нещо не ми се връзва. Днес започнах да сменям кабелите по линията който са FTP- мед  добри, но доволно стари. В момента в който ги срязох от тях потече доволно количество вода. Много добре огледах изолацията и интересното е че беше навсякъде напълно здрава. Предполагам, че неомонтанските суичове просто са по-капризни относно кабела от предишните или пък е някакво кофти съвпадение и проблема щеше да се получи и със старите суичове. В такъв случай обвиненията върху неомонтана отпадат :(  А може и да има някаква зависимост между температурата и водата вътре в FTP-то. Утре по обед ще се разбере със сигурност !

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • Stoiko

    15

  • Jon_Smith

    8

  • Велин

    4

  • ¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤

    4

  • Администратор

По принцип трябва да работи на 35АС но в случая имаш големи колеб*ния при начален старт, не си написал още съществени неща примерно колко е разстоянието от захранването до последния суич , и каква е топологията в смисал ако имаш повече консуматори (суичове) там където захранването е по - ниско, ще имаш пробллеми. Аз лично НЯМАМ суичове които да захранвам с толкова ниско напрежение, особенно пък употребата на променливо трябва да си предвидиш и малко запас заради възможни колеб*ния на мрежовото захранване но ако ползваш UPS  с пълно преобразуване на напрежението няма да е нужно. Или промени топологията на захранване или сложи още едно централно..

п.с. провери си също връзките с които прехвърляш захранването между суичовете. и иди сега с новите кабели измери какво е напрежението при последния суич:( , малко късно пиша ама карай :)

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трябва да работи на 35АС но в случая имаш големи колеб*ния при начален старт, не си написал още съществени неща примерно колко е разстоянието от захранването до последния суич , и каква е топологията в смисал ако имаш повече консуматори (суичове) там където захранването е по - ниско, ще имаш пробллеми. Аз лично НЯМАМ суичове които да захранвам с толкова ниско напрежение, особенно пък употребата на променливо трябва да си предвидиш и малко запас заради възможни колеб*ния на мрежовото захранване но ако ползваш UPS  с пълно преобразуване на напрежението няма да е нужно. Или промени топологията на захранване или сложи още едно централно..

п.с. провери си също връзките с които прехвърляш захранването между суичовете. и иди сега с новите кабели измери какво е напрежението при последния суич:( , малко късно пиша ама карай :)

Последния суич се пада 4-ти тоест 400 метра са до него. Тази линия е работила 4 години без проблем. Топологията е отиграна :) Снощи приключих почти по тъммно и не замерих тока. След 3-4 часа всичко ще стане ясно ;D

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш сериозен проблем! Не може да подаваш 60 волта на трасето и само 4 суича по късно да имаш 35волта а и казваш кабела бил хубав меден ?

Нормалния пад на напрежението след 4 суича е около 5-6 волта с хубави кабели, при мен след 8-мия суич показва 45волта на трасе правено със сиймакс и сучове репотек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш сериозен проблем! Не може да подаваш 60 волта на трасето и само 4 суича по късно да имаш 35волта а и казваш кабела бил хубав меден ?

Нормалния пад на напрежението след 4 суича е около 5-6 волта с хубави кабели, при мен след 8-мия суич показва 45волта на трасе правено със сиймакс и сучове репотек.

Значи при мен този клон е един от 3-те клона на една звезда с едно централно захранване и затова се получава по-големия пад.

P.s Вчера на обед проблема не се появи :(

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш сериозен проблем! Не може да подаваш 60 волта на трасето и само 4 суича по късно да имаш 35волта а и казваш кабела бил хубав меден ?

Нормалния пад на напрежението след 4 суича е около 5-6 волта с хубави кабели, при мен след 8-мия суич показва 45волта на трасе правено със сиймакс и сучове репотек.

Може да имаш още 5 клона с по 7-8 суича преди да почне да ти куца трафа,

Подкрепям напълно Jon_Smith жалко,че човека с проблема Stoiko не може да разбере за какво става въпрос.ISP то за келяф ланаджия не става,5 дена е оревал форума за 400м трасе ами кашон и кусур кабел пуска се с 2 човека за няма 2часа.Потебителите как не са те отсвирили до сега но и това ще стане!Хората няма да плащат ,че ланаджита им е меко казано "некадърник" .

Telnet vt show

На пети ва убивам сичките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dafaz ти си втория ( а май и същия ) заядлив селянин дето се опитва да маже по темата. Върни се в гората и си остани с двата поста в този форум. Проблема вече мога да потвърдя на 99% че бе от мокър и стар кабел, а не от прегряване на неомонтанските суичове.  :( Извода е, че дори кабела да изглежда перфектно на външен вид вътре не се знае каква е мизерията !

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си направил извода отиди отново до последния суич и премери напрежението!

Ако продължава да е под 50 волта при подавани 60 от 500ватов траф значи проблема ти не е решен а е временно замазан!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям John_Smith, не случайно попитах колко суича са по трасето след захранването. Това че има още 3 клона не значи че за 400м трябва да имаш пад 30 волта... има някъде яко "утечка" или медния кабел всъщност не е меден. Прегледай си нещата че си имаш бомба със закъснител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

обаче само си чешем езиците тука :( защото никой няма реална представа каква е истинската топология.

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сте ми ланаджии да съм ви разкарал всички ^^

Проверка на 800 метра трасе се прави за 1-1:30 часа. ако ползвате мултицет. ако не пишете тука и боба ще покаже :(

пп и правете сметка колко работещи порта имате по това трасе. не събота-неделя да тичате да рестартирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако сте ми ланаджии да съм ви разкарал всички ^^

Проверка на 800 метра трасе се прави за 1-1:30 часа. ако ползвате мултицет. ако не пишете тука и боба ще покаже :)

пп и правете сметка колко работещи порта имате по това трасе. не събота-неделя да тичате да рестартирате.

Mile, много е и един час :( Стига да го имах ! LAN-а не ми е основното занимание и почти не ми остава време за него. Хайде край на темата, че се превърна в голям спам ! Неомонтанските суичове не загряват ! КРАЙ !

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще си позволя само един коментар.

Чудя се..., след такова развитие и коментари на специалисти по темата, следващия път когато Стойко има някакъв технически проблем, дали ще се реши да го сподели тук в този форум.

Защото аз на негово място, сериозно бих се замислил дали да споделям тук за даден проблем след такова развитие. 

Моля ви, спазвайте "неписаните" норми на учтивост един към друг, нямаме нужда от слагането на каквито и да било "етикети" по отношение на компетентността ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще си позволя само един коментар извън темата.

Чудя се..., след такова развитие и коментари на специалисти по темата, следващия път когато Стойко има някакъв технически проблем, дали ще се реши да го сподели тук в този форум.

Защото аз на негово място, сериозно бих се замислил дали да споделям тук за даден проблем след такова развитие на темата. 

Моля ви, спазвайте "неписаните" норми на учтивост един към друг, нямаме нужда от слагането на каквито и да било "етикети" по отношение на компетентността ни.

По форумите е така  :( Свиква се.

Колко потребители на форума са необходими за смяна на крушка

1 да смени крушката и да постне за това, че я е сменил 

  14 да споделят подобни преживявания (смяна на електрическа крушка) и за  това че една електрическа крушка може да се смени и по друг начин 

  7 да предупредят за опасностите при смяна на електрическа крушка 

  1 да премести темата в подфорум "Осветление" 

  2 да започнат спор че правилния подфорум би бил "Електричество" 

  7 да отбележат правописните и граматически грешки в постовете 

  5 да окалят горните 7 

  3 да коригират правописа и граматиката на горните 5 

  6 да спорят дали е правилно "електрическа крушка" или "електрокрушка" .. и още 6 да ги окачествят като тъпаци 

  2 индустриални професионалисти да информират групата че правилният термин е "лампа" 

  15 всезнайковци, които казват че са в индустрията и "електрическа крушка" е коректният термин 

  19 да постнат мнения, че това не е форум за електрически крушки и че тази дискусия следва да се премести там 

  11 да защитят поста, казвайки че тъй като всички ползваме крушки тези постове са в правилния подфорум 

  36 да започнат спор кой метод за смяна на електрически крушки е  най-добър, къде могат да се закупят най-добрите крушки, коя марка е  най-пригодна за тази техника на смяна и кои марки са непригодни 

  7 да постнат линкове с примери на различни електрически крушки 

  4 да кажат, че линковете са грешни и впоследствие да постнат верните линкове 

  3 да постнат линкове, които са намерили във вече постнатите линкове,  които засягат тази група на форума, което естествено прави крушките  важни за групата 

  13 да свържат всички постнати мнения до момента, да ги цитират заедно с всички подписи и заглавия, написвайки най-отдолу "И аз" 

  5 да постнат, че няма да постват повече, тъй като не могат да се оправят с противоречията около електрическите крушки 

  4 да кажат "абе това не го ли обсъждахме наскоро?" 

  13 да кажат "Потърсете в Google, преди да питате тук за електрически крушки" 

  1 форум-идиот, който да отговори на оригиналния пост 6 месеца след това, и да започне всичко на ново.

www.ev-bg.com  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.