Jump to content
  • 0

Неактивни портове в меню firewall ×


Стоян Иванов

Question

Здравейте на всички. Предварително се извинявам, ако темата ми не е на правилното място. Февруари месец за последно настроих микротиците и от тогава не се е налагало да се конфигурира нищо по тях. Преглеждал съм логовете редовно, инсталирал съм ъпдейтите и ако е имало проблем по мрежите съм пускал по някои пинг. Така до днес, когато ми потрябва една виртуална мрежа. Конфигурирах си сървъра, тръгнах да конфигурирам портовете в стената и.... изненада. Портовете в цялата стена (Rules, Nat, Mangle) не са активни. Това кога се е получило, нямам никаква идея. Склонен съм да мисля, че е след някакъв ъпдейт, който съм пропуснал да прочета до край. Имам два RB751U, два RB951G и няколко RB SXT 5Hnd. SXT - тата не са ъпдейтвани и при тях всичко си е ок. Поразрових се из нета, но не намерих нищо споменато, сякаш само при мен е този проблем. Въпроса ми сега е, какъв е начина за създаване на правила, или пренасочване на портове? :unsure:

Bez-imeo30dsfB.jpg

Bez-ime4dfD1cx.jpg

Bez-imecqmwMGa.jpg

Edited by Стоян Иванов
Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Добро утро. Намерих проблема и той е тривиален, но човек понякога трябва да знае кога да спре и да почине. Проблема е в старата версия на winbox-а която съм ползвал.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Administrator

Или ако просто беше избрал протокола ;)

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.