lz1mak Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Здравейте, реших да споделя за една моя покупка от вчера. Попаднах на електронен магазин със солиден асортимент на UBNT в БГ. Направих поръчката, потвърдиха по телефона. На следващият ден пристигна пратката. Получих я от куриера, влезнах в офиса си и я отворих, Още веднага забелязах, че устройството е получило нараняване около 1 см и беше с черна следа върху мястото. Нямаше как да получи такова нараняване и цвят във фабричната си кутия от прозрачна пластмаса. Направих снимка и се обадих незабавно в магазина. Човекът културно ми каза че: "Няма как да ми гарантира, че кутията не е отваряна" и се разбрахме да тествам устройството. Да кажем имам опит с конкретния модел, не ми е за първи път. Направи ми впечатление, че е настроено за БГ стандарта, а по дифолт не е така. Машинката не искаше да вдигне мощността си на предаване, 2.4гига. След разговор по телефона я върнах с куриера. За първи път ми се случва, ето коментара от магазина днес относно замяната с "ново" устройство: Здравейте Пратката Ви е приготвена, утре е при вас. Получихме старото устройство, действително изглежда ползвано.Но дали само от Вас или от преди Вас – няма как да преценим. Всичките у-ва излизат от наш склад, какво точно се е случило – засега не е ясно.ще мине през сервиз, това е сигурно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterol Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 а няма ли да кажеш магазина Link to comment Share on other sites More sharing options...
slevin Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Здравей, Питай ги, не могат ли да проверят при тях дали имат издадена и друга гаранция за същия сериен номер устройство. Така ще разберат дали са давали това устройство на друг клиент преди това. Ако са коректнен търговец би трябвало да могат да проверят това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lz1mak Posted September 9, 2015 Author Report Share Posted September 9, 2015 Здравей, Питай ги, не могат ли да проверят при тях дали имат издадена и друга гаранция за същия сериен номер устройство. Така ще разберат дали са давали това устройство на друг клиент преди това. Ако са коректнен търговец би трябвало да могат да проверят това. Много добро предложение, нямаше да се сетя сам. Ще изпратя това предложение на пощата им, ей така статистически поне да видят и ако могат да проследят. Стана ми неприятно да ме правят на маймуна. Утре очаквам да получа "новото" nsm2, ще споделя наведнъж отговора, решението и фирмата. Ако пак изпратят нещо старо ще откача. пс: информативно, при тяхна грешка и изпращането на старо устройство с дефект вместо ново както се случи, редно ли е да поемам куриера още веднъж при получаването? когато върнах наното бе за сметка на магазина Link to comment Share on other sites More sharing options...
master Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Кутията има предпазна лепенка която при отваряне се нарушава. Когато получихте устройствата не ги ли видяхте? Analog Audio™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
lz1mak Posted September 10, 2015 Author Report Share Posted September 10, 2015 Кутията има предпазна лепенка която при отваряне се нарушава. Когато получихте устройствата не ги ли видяхте? Да, има лепенка, кръгла и прозрачна, като тиксо. Отлепих я културно, без хамалогия. Нямаше видими следи. Като върнах Наното в кутията отново се залепи лепенката без да остават следи от отваряне. Явно не се нарушава лепенката или кутията при отваряне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lz1mak Posted September 11, 2015 Author Report Share Posted September 11, 2015 (edited) Да актуализирам темата за Сенетик.бг. Вчера получих ново и работещо НаноМ2, но този път са забравили фактура и гаранционна карта, имам само стокова разписка с адреса на доставка. Писах и получих отговор, че всичко е наред: Здравейте Г-н Кусев, Не съм Ви фактурирала продукта, тъй като изчаквам да направим кредитното, за да не седи сумата като задължение от Ваша страна. Кредитните известия се издават малко по-късно, понеже връщането на продукта и одобряването му за кредитно отнема време. Надявам се най-късно до утре да са готови всичките документи- ще ви ги изпратя на този мейл. Edited September 11, 2015 by lz1mak писмо от магазина Link to comment Share on other sites More sharing options...
space Posted September 11, 2015 Report Share Posted September 11, 2015 Леко извън темата ,няколко пъти пазарувам от Сенетик ,проблем не съм имал и са любезни. Незнам как са допуснали това да се случи ,но след всяка пратка щателно ще проверявам стоката( антените). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted September 12, 2015 Report Share Posted September 12, 2015 Сенетик са вероятно най-коректната фирма на нашата географска ширина. Връщали са ми 10к лева заради невъзможност да изпълнят поръчка в срок, (който признавам беше нереален, но така се искаше от крайния получател). Никакви проблеми. Явно неволна грешка са допуснали, но 100% гаранция, че ще оправят нещата. поздрави от Своге Link to comment Share on other sites More sharing options...
lz1mak Posted September 12, 2015 Author Report Share Posted September 12, 2015 Да, вероятно е неволна грешка. Оправиха нещата, сега жената ще изпрати гаранцията и всичко е точно. Цените са добри, пак мога да пазарувам от тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MircoFreeman:) Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 И аз да добавя едно мнение и да обновя темата: Миналата седмица получих от тях едно устройство на Ubiquiti - PBE-M2-400 ; ... имаше леко одраскване по антената, тоест по чинията която идва с излъчвателя... мисля че не е от мене но както и да е, това е само козметично, НО устройството, поне според мене НЕ работеше и им го върнах, на 22.12 (Петък) са го получили и одеве ги питах какво става, казаха че Цитат още са в сервиз устройствата от последните 2 седмици ... и след още един въпрос от моя страна, че моето устройство Цитат засега е още за тест ако се окаже че не работи, ще го подменим веднага предполагам че просто още не са стигнали до него ... дали работи устройството, може да прецените, предполагам : 2 видеа: https://www.youtube.com/watch?v=jiK8h23PgUo И на Windows 7 и на Windows 10 лаптоп прави едни и същи "магарии" - държи се така, сякаш постоянно му включвам и изключвам LAN кабела... вярно че кабела ми е дълъг, пише 50 метра (а аз поръчах 30), но съм пробвал и с две къси кабелчета като за рутери и пак не става. Задал съм статичен IP адрес на компютъра, както се вижда на втория клип ... с TP-LINK CPE 210 не съм имал такива проблеми.... по телефона той ми казва "те са съвсем друг клас устройства" - Е, може и да е така не споря, а и с TP-Link-чето бях с друг, меден кабел... дано да не е от него де... И във форума на Ubiquiti не успяха да ми помогнат: https://community.ubnt.com/t5/airMAX-Getting-Started-Product/AG20-M2-vs-UB-AGM2-1724-vs-AG-HP-2G20/m-p/2179601#M75241 (аз съм InstantFreeman ) И още нещо: в сайта им на Senetic, като влезеш - долу вдясно ще ти извади очите един поп-ъп "Безплатна доставка".. е да ама не... платих чрез карта чрез някаква тяхна разплащателна система и ми беше включена към сметката и сумата за доставка... отделно им го върнах Ubiquiti-то пак за моя сметка, не съм ги питал по този въпрос, но знам ли, може да се "заядат" и да не щат да платят те разноските... в крайна сметка дори не се знае устройството повредено ли е или не. Цитат За територията на Република България предлагаме безплатна доставка до наш офис (изисква предплащане) или доставка до адрес посочен от клиента , като при доставката до адрес е възможно да бъде изпълнена с наложен платеж (парично пощенски превод) – за повече информация вижте секция «Начини на плащане». Дали не е това "уловката" : Може би имат предвид само до някакъв техен офис, или аз не разбирам... Вярно че издребнявам, ама все пак ! Цитат Безплатна доставка Уважаеми Клиенти , В отговор на Вашите очаквания от нас, „Сенетик България“ стартира услугата „безплатна доставка до България“. В нея попадат всички пратки с тегло на доставка до 50 кг., които се доставят до наш склад от складовете ни в други държави, с изключение на продуктите на Mikrotik , Ubiquiti и Microsoft, от които поддържаме складови наличности. Правила и условия: Всички поръчки ще се доставят седмично до офис на „Сенетик“ ( София) безплатно. Клиентът може да си ги вземе от място или да поръча доставка чрез местни куриерски услуги (Спиди или Еконт). Цената на местните куриерски услуги е съгласно действащата тарифа за услуги на съответния доставчик към „Сенетик“. Клиентите ще ползват съответните отстъпки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vesuvius Streamline Posted January 16, 2018 Report Share Posted January 16, 2018 (edited) На 12/28/2017 at 17:08, MircoFreeman:) написа: И още нещо: в сайта им на Senetic, като влезеш - долу вдясно ще ти извади очите един поп-ъп "Безплатна доставка".. е да ама не... платих чрез карта чрез някаква тяхна разплащателна система и ми беше включена към сметката и сумата за доставка... отделно им го върнах Ubiquiti-то пак за моя сметка, не съм ги питал по този въпрос, но знам ли, може да се "заядат" и да не щат да платят те разноските... в крайна сметка дори не се знае устройството повредено ли е или не. Дали не е това "уловката" : Може би имат предвид само до някакъв техен офис, или аз не разбирам... Вярно че издребнявам, ама все пак ! Понеже склада им е в Полша, идеята им е, че траснпорта до техния офис в София е безплатна. До офиса на клиента е за сметка на клиента. Edited January 16, 2018 by Vesuvius Streamline Mikrotik & Ubiquiti Networks Distributor. Antennas Manufacturer. Online Sales of Wireless Equipment. Wireless Services & Solutions. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MircoFreeman:) Posted January 25, 2018 Report Share Posted January 25, 2018 On 28.12.2017 г. at 5:08 PM, MircoFreeman:) said: ...] получих от тях едно устройство на Ubiquiti - PBE-M2-400 [...] И на Windows 7 и на Windows 10 лаптоп прави едни и същи "магарии" - държи се така, сякаш постоянно му включвам и изключвам LAN кабела... вярно че кабела ми е дълъг, пише 50 метра (а аз поръчах 30), но съм пробвал и с две къси кабелчета като за рутери и пак не става. [...] , а и с TP-Link-чето бях с друг, меден кабел... дано да не е от него де... Взех си кабел, който НЕ е "Made in CHINA" и е меден, не какъв да е ( ) та... от това е било - сега устройството работи. А го върнах даже втори път... преди да съм пробвал с читав кабел ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiPSus Posted January 28, 2018 Report Share Posted January 28, 2018 "... Но нещо го подпираше в гърдите, мъчеше го. И като пусна шилото и погледна към небето, той Извика- Боже, колко мъка има по тоя свят, боже! И пак се загледа подир каруцата.” Йордан Йовков - „По жицата” 1 ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Link to comment Share on other sites More sharing options...
plameni Posted October 23, 2018 Report Share Posted October 23, 2018 На 12.09.2015 г. at 0:02, Mile написа: Сенетик са вероятно най-коректната фирма на нашата географска ширина. Явно аз съм най-големият карък, защото се издъниха и при двете от общо две поръчки, които направих, заради неточно обявени наличности в сайта и лоша организация на продажбения процес. При първата поръчка, поне се обадиха и поради липса на наличност (на сайта пишеше 1 бр.) предложиха замяна с устройство с еквивалентен хардуер. Вчера сутринта поръчах по 1 бр. от две устройства и двете с обявена наличност по-голяма от 1 бр. И за двете на сайта пишеше "доставка 23 октомври", т.е. днес. На имейла получих потвърждение, както и данни за отговорния за поръчката търговец. До края на деня нямаше обаждане, но си викам, явно вече са ме проверили с първата поръчка и направо ще изпратят новата... Нищо такова обаче не се случи... Тази сутрин пуснах запитване през сайта за статута на поръчката, но освен, че на имейла получих номер на създадения тикет #B9KND, не се случи нищо друго. В 12 часа звъннах на директния номер на отговарящия за поръчката, но никой не вдигна. Малко по-късно се обадих на обявения на сайта номер. Анонимният служител, който се представи само като "Сенетик", след като направи проверка ми каза: "Значи, вашата поръчка ще пристигне следващата седмица." Оказва се, че едното устройство го нямало, въпреки обявената на сайта наличност: "Имаме 3 бр. налични и в момента ги изчистваме", така и не разбрах какво означава това, "останал е само един наличен, който е върнат от клиент и е дефектен" и т.н., и т.н. В няколкоминутната разправия, поне по отношение на тикета и съобщенията написани през формата за запитване на сайта, разбрах следното: "Това е автоматичен имейл... Тези имейли отиват в централния ни офис, който е в Англия... и евентуално е Божа работа дали ще ги получим тези имейли обратно при нас в България". Въздържам се от коментар на последното, но се създава впечатление за сериозни пропуски. Така не се печелят нови клиенти, особено когато на няколко пъти им се натъртва, че е тяхно право да изберат откъде ще пазаруват. България - земя, като една човешка дLAN... ". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now