Jump to content
Sign in to follow this  
Mupo neTkoB

Търся реле 12v 200A

Recommended Posts

NetworkPro

Ако звъннеш по телефона на елимекс дали няма да ти съдействат?

Share this post


Link to post
Share on other sites
master

Там имат аналогични до 70А. Колко А минават от там едва ли са толкова много ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbdesign

200 ампера :blink: Интересно инсталацията на автомобила с какви жици трябва да е направена, при условие че акумулатора и динамото едва ли могат сборно, да дадат повече от 100 А...

Share this post


Link to post
Share on other sites
freenet

200 ампера :blink: Интересно инсталацията на автомобила с какви жици трябва да е направена, при условие че акумулатора и динамото едва ли могат сборно, да дадат повече от 100 А...

Вярно ли така мислиш

Please login or register to see this content.
,много си далеч от истината. Миро пиши ,че ти трябва за постоянен ток 200А много е важно.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gbdesign

Вярно мисля така. За 200А ток, проводника трябва да е със сечение, като на цигара, а контактите на релето освен че трябва да са поне сребърни, трябва и да са с площ, колкото 20 стотинки... Не мисля че съществуват релета на 12V за такъв ток, освен ако не са написани, като на китайски касетофон ватовете - нищо общо с действителността.

Edited by gbdesign
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
RudY-ElectriC

Акумулатора на колата може да отдаде доста повече от 100 ампера, сложи си едни ампер-клещи на плюса като палиш и ще видиш :) а това за площ от 20 стотинки няма да го коментирам

Share this post


Link to post
Share on other sites
master

Тука бъркате стартовия ток с този които ще мине през релето. Автора на темата нека посочи какъв е консуматора?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mupo neTkoB

Консуматора е задното оборудване на линеѝка. Там какво е точно натоварването не знам. На реле/включвателя трябва да пише 200А пък дали са китайски 200 не ме бърка. Тези релета се ползват когато трябва да се прави прехвърляне м/у два акумулатора

Share this post


Link to post
Share on other sites
freenet

Тука бъркате стартовия ток с този които ще мине през релето. Автора на темата нека посочи какъв е консуматора?

Миро търси 200А реле(ток на комутация) сигурен съм за прав ток, а къде и за какво ще го позва си е негова работа .

Please login or register to see this content.
наистина ли с ампер клещи може да се мери постояне ток ? Сигурно според теб има и трасформатор за постоянен ток ,защото ампер клещите мерят на принципа на токов тансформатор.Само прменлив ток !!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mupo neTkoB

Релето е с 6мм изводи с гаѝка. Вижте линка

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boyan

Точно от линейка съм свалял едно като шалтер на стартер, на него бяха завинтени кабели 25мм2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mupo neTkoB

Със включвател като за стартер ще стане но той е по голям съответно по мощен от това реле. Трябва да е долу горе същото на вид

Share this post


Link to post
Share on other sites
master

Аналогично на твоето е както по горе писах но до 70А. В конрад може да провериш за алтернативи или при Братан.

Edited by master

Share this post


Link to post
Share on other sites
freenet
Please login or register to see this content.
ако ти е от полза ,има каквот търсиш и 500А има но за купуване не знам .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.