Jump to content

Търся инвертор 12в към 220в - поне 2000вата


Recommended Posts

Това, което ще е най ефективно се нарича реактор и представлява един голям дросел, като този на лампите за улично осветление, но там са до 500W. Тук ти трябва поне сметнат за 1500W.

Слага се последователно на товара.

Или просто резистори с реле, двигателя се развърта през резисторите и релето ги закъсява като изходното мине някаква граница. Пак последователно нали... :)

Здравейте , кондекзатори НЕ помагат Слагат се да се подобри cosф .Резистори дросели НЕ ,3 вида мотори се използват в климатиците 1-асинхронен 1450/2900 об./мин. с така наречената постоянно свързана пускова намотка (не се комутира постоянно е захранена пралелно свързана с раборната) използват се при малки мощности, 2 тип е с комутируема пускова намотка тя е свързана пак паралел с работната но когато двигателя достигне номинални обороти (1450/2900) се разкача и двигателя работи само с работна намотка. Как именно е направено това комутиране визирам климатичните(хладилници фризери ) компресори много просто и ефективно целия ток на пускова и работна намотка минава през пусково реле ,то педставлява оразмерена за дадения сумарен ток навивка (напр. 20-40 нав. на ф10мм)в тази навивка е вкарана котвата която управлява нормално отворена контактна група която комутира само пусковата намотка.Какво се получава на практика при стартиране на двигателя , при неразвъртял двигател тока е по голям от работния следователно котвата на пусковото реле се придърпва (затваря контактната група ,пусковата намотка е захранена ,с набиране на номиналните обороти тока намалява (същия който протича през намотката на пусковото реле) котвата се отпуща и раскача от захранването пусковата намотка . В асинхронтите трябваше да се отбележи монофазни двигатели има и друг метот с цетробежен прекъсвач . Другия ти мотори които се използват в климатици са така наречените двигатели с навит ротор(при асингронните е с т.н. ротор на късо) ,четкови, универсални (работят на прав и променлив ток) . Предимства лесно се управляват като обороти (плавен пуск работа на различни обороти ). Масово се използват в перални инверторни климатици хладилници /фризери от клас А,А+,А++.Увлякох се но дано е полезно някому а и тамата да придобие завършен вид ,да свършат съветите да остане на човека само да си напраи избор какво тябва да стане за неговия случай.Чао и успех.

Редактирано от freenet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

От толкова Предложения човек да се обърка,

защо не вземеш един хладилен камион под наем ;)

ще спестиш ядовте

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще се разбере какво ще става като дойде инвертора. изключително много идей и колегите как да го направя обаче хич не съвпадат с това което съм поръчал аз. ще видим дали ще стане и ще пиша за поколенията да знаят :)

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега благодаря за мнението. прочете цялата тема, добре съм описал какво трябва да се постигне. проблема за опита ми да използвам инвертор е малкото време за което трябва този бус да има климатик. и късно зададените задачи. Много добре знам че по-добре от това компресора да се задейства от пистовия ремък на автомобила няма. почти никакви загуби и т.н. НО буса е набор САЩ '94 и съответно такава ексра с бутон AC му липсва.

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.