Jump to content

blizoo Близу, Кейбълтел, ЕКК


NetworkPro

Recommended Posts

Не правете бизнес с тях, защото:

- нямат организираност и нямат за цел благото на клиента

- спират услуги когато им скимне без предупреждение

- лъжат че не било платено

- телевизионните им канали са със затъпяващо и предерастко съдържание

- лъжат в рекламите си (например - "оптичен" Интернет а той всъщност идва по коаксиалния кабел)

- сами си спомнете всичките им мизерии още откакто се наричаха Кейбълтел или ЕКК или Евроком

- минават по 30-40 минути докато някой вдигне на телефона им за поддръжка

- линията им работи само от България

На едро:

- договорите им са Шибани за клиента и удобни за тях

Повече подробности за това колко са ЗЛЕ тук: http://www.blizoo-forum.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 36
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • NetworkPro

    8

  • Anatoli

    8

  • ¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤

    7

  • master

    4

Сега видях в тоя форум :) че имат следните СКРИТИ УСЛОВИЯ:

Ако ви спре услугата в петък вечер - Чак в понеделник ще опитват да търсят проблема :)

ХАХАХА :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както и пуснах нет на една от касите в града само проблеми има с плащанията.

Даже с днешната дата имат 3 фактури да плащат.

Skype: Intel98

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това в кои град е ,просто от любопитство

Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм малко пристрастен понеже работя там и не смятам да ги защитавам ,но още преди да стана техен служител съм ползвах техните услуги в варна като обикновен клиент,сега ползвам услугите им като служител и  за тези 4-5години само веднъж се наложи да ми доиде техник нагости и то се оказа че в мазата някакъв плъх е изял изолацията на кабела  и от там ми се дънеше нета, оправиха  кабела, и сега сигурно пак ще ги търся след 4-5 години от към плащане също не съм имал проблеми ,може и аз да съм изклучението в правилото но не мога да си кривя душата голяма част от хората които рботят там са наистина кадърни но има и некадърници както в всяка по голяма фирма.Малко ми е невероятно как един от големите ISP-та в България не предоставил интернет в своята  каса а си плаща на някое друго ISP

Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Анатоли,

Покани мениджърите, собствениците и инвестотирте в дискусията.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

познавам лично мениджърите  за Варна ,Шумен Разград Търговище и Добрич но от тях не зависят доста нещата които стават в фирмата  надали някои от тях ще иска да се включи в тази дискусия но  ако някои се навие да си поговорим в форума  ще вдигна темата от прахта, а за инвеститори просто те са много нагоре в иерархията и никои не ги знае кои са, за висшият мениджмънт зная кои са но до там те не ме знаят  :)  и по добре 

Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично се въздържам от това да им давам оценка тъй като пряко имам много малки наблюдения ама като слушам клиентите им и като чета по форумите излиза, че на никой не му пука за клиента както за жалост е в почти всеки голям ISP договора яко за мин. 1 година... нета спира / тръгва клиента се ядосва но няма права и така кучетата си лаят и кервана си върви.... после има един момент който няма проблеми 3-4 месеца клиента забравя но идва и края на договора който се подновява автоматично и така има супер много народ който не е доволен ама ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво смятат да променят по следните мои критики? :

- спират услуги когато им скимне без предупреждение (SMS известяването им напомня веднъж а самото спиране е 20 дни след известяването, според мен трябва да има второ и трето известяване)

- лъжат че не било платено (според мен трябва да имат 24/7/356 приемане на плащания и да не се оправдават че след 2-3 дни се отчитало)

- телевизионните им канали са със затъпяващо и предерастко съдържание - тук ако  трябва ще говоря 30 минути на всички шефове на световни телевизонни медии, само някой да ми ги събере в конференцийка/онлайн чат, това което ЕКК/Кейбълтел демек Близу могат да направят е просто да вкарат повече learning канали, нещо с повече разследващ журнализъм, качествени документални филми Въпреки че на живот човек се учи като излиза от вкъщи а не като кисне пред телевизора :)

- лъжат в рекламите си (например - "оптичен" Интернет а той всъщност идва по коаксиалния кабел) - има закони против лъжерекламата и може да ги осъдим...

- минават по 30-40 минути докато някой вдигне на телефона им за поддръжка - да му *** **** съпорта и пиремането на плащания трябва да е 24/7/356 иначе - няма смисъл, 100% от проблемите които съм имал до сега (съм забелязвал) са били през уикенда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което го пише из форума на близоо ,мои колеги имат информация че едно 20% от потребителите там са сложени там от булсат незнам колко е вярно това ,но един двапъти съм разглеждал форума и за белязах че голяма част от потребителите много хвалят булсат и още някаква фирма мисля че мегалан но не съм сигурен защо не хвалят някое малко исп а хвалят също големи исп-та ,но това си е мое мнение ,ако близоо беще толкова зле днес съм сложил 10-12 модема доксис 3 и видях как по коаксиал варвят 30-40 мбита и как торен се сваля с около 4-5 мбаита,а в тестови условия същите модеми които слагаме в абонатите могат да пренесът 400мбита реално което чак ме изуми как коасиал носи толкова много

Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възможно е да е така някой да подбива от другите по форумите. Ама аз познавам хора който са на тези услуги и те не са булсат или някой друг. Освен това който ми хвали булсат мое лично мнение е да си мълчи да не се излага пред хората. .. Защото те пък точно може би са още по зле! Ама хората като видят 100мегабита за 10лева и айде...... тука е офертата. Като гледам рекламите в последно време "5лв нет" скоро ще трябва и по една свирка да правят за им станеш клиент. Пазара е станал ГРОЗНА ГЛЕДКА направо СРАМ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DOCSIS има сериозни пролуки и глупост в дизайна. Възможно е те да бъдат позакърпени с имплементацията. Сигурен съм че имплементацията е възможно най-тъпата "свързваме кабле към порта и то потича".

DOCSIS е споделена технология. Качеството и повторяемостта на качеството не са на нужното ниво. Съвременните мултимедийни приложения от Интернет искат повече.

Доставчика рекламира някаква скорост, но тя се постига много рядко.

Сканирането и взимането на адрес по DHCP са прекалено бавни процеси при DOCSIS.

Какво смята доставчика да предприеме по всяка една от тези точки ? Вероятно - нищо. Вероятно ще спестят още пари и ще сложат ОЩЕ клиенти на старата споделена инфраструктура. И ще назначат още хора на сравнително ниски заплати, които не знам как ще бъдат мотивирани да подобряват положението? :)

Да не те спичам колега но ... :)

Поне не си длъжен да приемаш много неща от живота много на сериозно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.