Jump to content

Договор с БТК


Mupo neTkoB

Recommended Posts

Искам да питам има ли начин да се прекрати договора с БТК, както повечето от прецакалите се сме забравили да им кажем 1 месец по-рано че искаме да прекратим договора и съответно "той се е подновил за още 1 година" което е доста тъпо. та има ли чалъм да ги махна вече че ми писна от тях

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Link to comment
Share on other sites

Искаш да ти преместят услугата на лозето, където те нямат техническа възможност и договора се прекъсва по тяхна вина. Това е старо, може да са го закърпили.

Това автоматично предподписване за още една година според мен е неетично, лошо, вредно, незаконно, странно, тъпо, селско, комплексарско. В другите държваи дали е така? P.S. да добавя- раздразнително, обирджийско, изнудване, отказващо клиентите да имат каквото и да било общо с вмирисания телеком.

-

Link to comment
Share on other sites

В други държави дори и да е така там качеството на услугата е по на ниво.Иначе незнам но един приятел почна да се дъвчи много яко с тях точно по тоя въпрос...Трябва да го питам до къде е докарал :). Щото по техния начин да си платиш таксите до края на годината си е много куцо за теб!

Link to comment
Share on other sites

Искам да питам има ли начин да се прекрати договора с БТК, както повечето от прецакалите се сме забравили да им кажем 1 месец по-рано че искаме да прекратим договора и съответно "той се е подновил за още 1 година" което е доста тъпо. та има ли чалъм да ги махна вече че ми писна от тях

Вече договорите не се продължават за 1-а година.Просто отиваш и си правиш едномесечно предизвестие че искаш да си прекратиш договора. :)

3.4. В случай, че в Договора не е посочено друго, след изтичане на избрания със Заявлението/Договор срок, същият автоматично се продължава за нов срок от 1 (един) месец, докато една от страните не уведоми другата с едномесечно писмено предизвестие за намерението си да прекрати ползването на Услугата преди изтичане на първоначално уговорения срок или съответния срок, за който е продължен Договора.

Едит:Линк към условията за ползване на интернет услугата от Виваком.

Link to comment
Share on other sites

Ми незнам точно,наскоро и ние прекратихме един договор та от там разбрах.Доколкото знам нeщо ги поосъдиха заради тези договори ...... :)

Едит:Гледам на общите условия най-отдолу има дата 04.06.2009г.Най-вероятно от тогава ще да е.

Link to comment
Share on other sites

вярно е има промяна http://www.vivacom.bg/public/files/gen_conditions_articles/67/file.pdf

точка 82!!

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Link to comment
Share on other sites

Да ама .. Тука е малко двусмислено написано...  "след като е погасил всички дължими суми към БТК"

Това всички дължими суми по остатъка от договора ли са или последната месечна такса преди да си пуснал молбата ?

Link to comment
Share on other sites

не забрявяите че бтк са единствения сериозен доставчик в малките градчета и по добре адсл , отколко никакъв интернет , комтренд и SmartAX MT882 са доста по добри от ЗТЕ и се държат почти прилично - за домашни потребители където няма оптика на тротоара е бтк си е напълно адекватно решение

при мен на службата един бизнес адсл на тиха линия работи от 2005 , само модема ми смениха преди година - прекъсвания да е имало три или четиръ пъти - за по 30тина минути - след модема има МТ 2,9,27 + атерос

не желая да им права реклама - обаче ето че при мен услугана е налична

Link to comment
Share on other sites

NetMaster, съгласен съм, че когато е читава линията и модема не се издъни като нет са си супер.Все пак като погледнем реално имат 1:1 bg & int, за разлика от 90% доставчици...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

NetMaster, съгласен съм, че когато е читава линията и модема не се издъни като нет са си супер.Все пак като погледнем реално имат 1:1 bg & int, за разлика от 90% доставчици...

за сметка на това имат договор не в полза на потребителя

ъплоуда е под всякаква критика

техниката е ненастроена и няма достъп до такава от потребителя

както настройки така и физическа подмяна с марка по избор на клиента

DMZ и UPnP отсъстват като активни услугги

съпорт... без коментар

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Link to comment
Share on other sites

Да така си е :). Но някой има много места където няма алтернатива или тя е още по-зле.

Link to comment
Share on other sites

Ето тук http://www.joro711.com/?p=734 съм писал какво става,когато не си четете договорите.И да вмъкна една забележка към Iso.Значи договора се преподписва само за един месец,в случай,че не е отбелязано друго.Чети внимателно!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.