Jump to content

Странен проблем с RB941-2nD


Greenman

Recommended Posts

Интернет доставчикът ми е Виваком а услугата която използвам Fiber Net. Тъй като нуждите ми не са големи, купих  RB941-2nD. Преди това съм ползвал обикновен модел на D-Link за 20 лева, който не е правил никакви проблеми. Сега по същество. След първоначалната настройка, рутера си работи без проблем, но след известен период от време (няма изразена времева последователственост 15- 30-60 минути), нета дропва без видима причина. Не помага нито рестарт, нито изключване от мрежата. След хард ресет, отново настройвам рутера, работи известно време и всичко се повтаря отново.

Слагам старият рутер, тръгва без проблем. Въпросът ми е, дали проблемът е хардуерен или има специфични настройки на Виваком които аз не правя коректно!? Ще съм благодарен ако някой ми пише.

Link to comment
Share on other sites

за да не гадаем разкажи още неща. имаш ли достъп до рутера като ти "дропне" интернета?, взимаш ли си ИП адрес от него като "дропне" и разни други такива? Пинг имаш ли 

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Link to comment
Share on other sites

През Win Box е достъпен но след 1-2 рестарта спира да отговаря . Мога да закача у-во през WiFi без проблем (разбира се без активен интернет). Относно пинга, имате предвид към външен адрес или към самият рутер?

 

Възможно ли е да е заради port forword който съм направил на 2 устройства за да мога да ги достъпвам отдалечено?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.