Jump to content

СМЕХ


111111

Recommended Posts

Даа..това по горе е живота в българската ЛАН ИНТЕРНЕТ ФИРМА/ДОСТАВЧИК

Клиента: Изчезна ми иконката...

Съпорта: Ами дайте на "старт" .... дрън...дрън..

Клиента: ама аз не разбирам....нямам го това...,ама не може ли да дойде техник, от вчера нямам нет...

Съпорта: Ами ей сега пращам техник  

Мога само да заявя , че ние сме виновни и затова трябва и ще ядем дървото  

Основната идея на бизнеса наречен ISP е да осигурява свързаност на потребителя с глобалната мрежа.

В нашата родна страна на чудесата , цивилизацията е винаги криворазбрана!

В началото продавахме връзка до Технолинк и Евронет сървърите вместо интернет.После всеки инвестира в собствено фрии..

Дойде ред и на арената и дата...

През цялото време се кърпеше лана и се "ремонтираха" компютри на абонати по домовете. После дойде ерата на космическите скорости 10 20 30 50 100Mbit ... ма защо свалям само 3300КБ/с   вечер...

И това всичкото за 20лв./месец (имаше опити за 15лв./месец, които докараха пред фалит някои фирми) ..... Всичко това го знаете колеги, до болка го знаете!

За да може местното ISP да отговори на пазарната конюктура и утвърдените "традиции" в бранша, то инвестираше недостатъчната си печалба в:

1. Наеманете на "стадо" от "техници" набрани от баничарницата пред някое СОУ в междучасието, водени от един старши който "знае за какво става въпрос" (без да знае даже закона на Ом)

2.фрии сървър с много дискове и един "видиот" да качва и да го опраа.

3. Възможно най бързата (като Mbits пиъринг) връзка за малката сума която съумяваме да заделим за "НЕТ"

За да ни се получи аритметиката от по горе - други разходи не се правят освен при пожар или друго бедствие. А резултата в повечето случаи е подобен: виж следващия пост  

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-добре два-три ISPта едновременно единия като падне (гледам картинката) другия да задържи  ;D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-добре два-три ISPта едновременно единия като падне (гледам картинката) другия да задържи  ;D

А  :D това на картинките са на 3 ISP различни.

А тези двете кутиики дето май гледаш са голям куриоз. на едно ISP са .... направо прилагам схема  :o

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам и аз съм правил свинщини. Ама това със схемата размазва. Време е си срежа вените по дължина и да си намеря работа ако оцелея. Направо съм в шок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната идея на бизнеса наречен ISP е да осигурява свързаност на потребителя с глобалната мрежа.

В нашата родна страна на чудесата , цивилизацията е винаги криворазбрана!

... всичкото за 20лв./месец (имаше опити за 15лв./месец, които докараха пред фалит някои фирми) .....

...За да ни се получи аритметиката от по горе - други разходи не се правят освен при пожар или друго бедствие. А резултата в повечето случаи е подобен:

Само не разбрах защо отминахте горния ми пост с мълчание?

Истината ни боли, всички ни боли!

Поставям въпросите на обсъждане за да търсим правилният път заедно. Даже май сме за специялна тема.  :-[

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се говори и пише по онзи пост. Причината е ясна. Всеки идиот е с лан мрежа вече (вече повече от аптеките). Включвам се и мен в списъка. Какво да кажа по въпроса след като предприятие с 500 души персонал купува нет от моя конкуренция за 20лв.... Аз чак минавайки оптика покрай тях ходя да се излагам да ги питам искат ли влакно, а те питат за по-ниска цена ;)

Въобще не ми се разправя с цялата цигания. Доставчиците са олигофрени, клиентите са малоумни, търговците... работниците... Всички постнати обиди ги отнасям и към себе си за да не се почувства някой персонално засегнат. Това е положението. Въобще този пролетен сезон ми е последното облагородяване на мрежата защото имам 8км оптика на склад и 4 релейки. След това минавам на принципа описан от Mips "други разходи не се правят освен при пожар или друго бедствие". Смях или не за 25лв на месец толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3 месеца съм забранил разширяване на мрежата дори и със 100м.

Събират такси, плащат разходи, и включват нови абонати само в зоната на покритие!  :-[ Защо? Виж темата LINK

... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2-3 години имаше 2-3 доставчика,дето решиха да избият рибата със скорост на ниска цена.

Другите за да не останат назад се пуснаха в тая дивотия и сега резултата е налице.

Няма такава държава - за 20 лв. 10 мбпс.,че и повече се обещава.

После дай фрее сървъри и торенти,за да привличаме клиенти.

Пример:

Мой познат.

ISP в канадска провинция.Градче с около 50000 жители и още 3-ма като него,за да има конкуренция.

Събират се четиримата и купуват заедно преноса до там,който никак не е евтин. После пак се събират и решават: долна граница на цената за клиента, максимална скорост за 1 потребител, максимална скорост за теглене на торенти и др.под.

Резултат 6 към 3 мбпс за 19.99 $ на месец.

Това нещо според мен трябваше/трябва да случи и в БГ,защото бозата става все по-голяма.

Ама али сме си българи и все трябва да се прецакваме....

Radio Transmision Systems

www.rts-bg.com / ispot.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

От блога на SS7 (admin-a)

Тео says:

March 19th, 2009 at 2:10 pm

“Първо да попълните една молбичка и да платите една таксичка… и да почакате мъничко” … така се почна с моята “Епопея на забравените”. Всъщтност молбичките бяха две , както и таксичките .. а чакането си беше леко казано “мъничко”.

След всичко преживяно споделям с вас тези ” Инструкции за боравене със съпорта на BTC ADSL на тел. 0800100[ch8243]

Ако по някаква причина си местите адреса и желаете да запазите телефонния си номер както и съществуващия АДСЛ сте попаднали на точното място. Такъв беше случаят при мен, и понеже новото място на което се местех до преди месец е имало БТК АДСЛ бях много дволен, че това ще ми спести стъпки 3, 4, 5 а именно , ” ще прокопаем едно каналче, ще пробием няколко дупчици, ще пуснем няколко кабелчета”

Ден : Първи

До тук добре. Отивам да си пусна аз въпросните “молбички” и да си платя “таксичките” в център на БТК където ми заявяват “Ще почакате “мъничко” - след две седмици наши служители ще доидат на място да проверят дали има техническа възможност да си пуснете АДСЛ” .. е как дали има техническа възможност нали до този момент на същия адрес е имало ADSL .. ” Такива са процедурите”…

Ден: около 2 седмици след ден “Първи”

Дойдоха “техниците” и констатираха, че найстина има техническа възможност да се прекара ADSL … “уооооууууу , риъли?” си викам аз на ум ? Пуснаха телефонен сигнал, но не и ADSL . Казаха , че ще щял да дойде “днес или утре” и междувременно ми дадоха да попълня един уникално улигофренски сървей , на който първия въпрос беше :

Служителя се легитимира :

* а) не

* б) по скоро не

* в) по скоро да

* д) да

Хайде отговорете ми на този въпрос. Tук липсваше сомо отговор е) всички отговори са верни.

… днес мина, утре мина .. а нета го няма .

Ден : ” в други ден” :

Нет …йок. Решавам да се обадя на съкралния телефон 0800100 и да питам аджеба кво става с тоз нет, кога ще доиде, кой ще го докара и .тн… СлужитеЛ(ел)ката на съпорта с глас който навява поцинкована ламарина ме информира ” Миии … ши доди интернетъ . Вий мудема ни го изключвайти. Първо тилифонната линията и такива са пруцидурити” … “Ко риечиии?” Поусъмних се аз, че нещо чистачката може да е поела дежурстовото на някои от служителките на кол центъра и реших да звънна още веднъж. Друга служителка : ” Ще дойде ама не мога да ви кажа кога , няма отбелязана дата” ..ден , месец година, две.. абе кой го е еня за моя нет. А аз междувремнно ходя като маносан и обикалям около блока като търсач на вода ( от онези с двете пръчки ) и гледам да набарам някои фрии Уай-фай , поне мейла да си дръпна.

Ден : един ден след “в други ден”

Нет .. нема. Подемвам съпорта на 0800100 още от ранна доба. Този път инфото, което получих беше доста обнадеждаващо “Очаквайте го всеки момент и гледайте когата лампата “интернет” премигне”. Сядам до модема и го започваме да си играя с него на нерви да видим кой първи ще мигне. Еми бях победен от адската машина. По скоро бях пратен отново за зелен хайвер от любезния съпорт на БТК АДСЛ. Звъня аз към края на деня на 0800 за да питам как тълкуват тези две думи “всеки момент” оказа се че ” Всеки момент ” = Утре , което ме поуплаши малко защото май започаваме ново летоброене .. защото “утре” го бях чул от техниците преди 3 дена ..”О Шипка , 3 деня…”

Ден: Два дена след “вдруги ден” , а по новото летоброене беше “Утре”

Нет …. нйет . Рецептата е ясна : Три пъти на ден след хранене на 0800100 и молитва към Супер любо преди лягане . Днес имаше напредък.. Прехвърлиха ме на техническо “лице” , което ми даде съвет да рестартирам модема…. Абе аланколоууууу , аз модема само днес съм го рестартирал супурнайсет пъти. след което ме пробва дали ще ашландисъм, на успокоението, че нета ще дойде скоро .. да по добре късно , от колкото по-късно .

Ден : беш ли му мааата.. около 3 седмици след ден “първи”.

Дежурния разговор преди закуска с съпорта

“Очаквайте днес техник на място”.

19:00 От техника , ни вест ни кост, Обаждам се на съпорта на 0800 да им кажа ” Дали техника ще мине скоро , че вечерята е сложена и ще изтине” . … 22:00 Решавам , че няма да си остая магарето в калта и ще оргаизирам отмъщение(покушение). Само да ми падне този Супер Любо, ще му направя дуплекса анал(огов) . Решавам да се оплача на ООН, Асамблеята на мира, омбудсмана на републиката и на арменския поп.

Ден : на кой му пука в това безвремие

Нет.. кво беше това нет? Междувременно лелките от съпорта в последните два дена ми наговориха абсолютни небивалици…може да са нагли , но за сметка на това пък са безхаберни . Изведнъж се оказа, че аз съм попълнил няква дата в ”молбичките” , която е някои си четвърък ,някоя си година на която точна дата съм искал да бъде пуснат нета . Трябва да си призная , че имат добра фантазия и успешно са преминали три дневен курс на обучение семинар на тема ” Що е то клиента - и как да му го набутаме в дуплекса ” .

Ден: Видов ден.. май още сме в 21 век

Помислих си че ако звънна на съпорта на 0800 , може би ще ми кажат кога ще ми пуснат нета . По време на един от разгорите моля за името фамилията на лелката с която разговарям. Тя отказва да ми даде тази информациа, поисках да ме свържат с супервайзор, което също отказаха нито да ме информира за името на му…Изумявам се. Казах , че без връзки няма да стане и така направих. В резултат на което на другия ден нета дойде…Алииилуя.

Човека ( връзката) с когото разговарях каза “Ама ти защо като си пусна молбата не посочи поле „без прекъсване на линията” . Тогава още на същия ден щеше да имаш и тел. и ADSL „ … Защо ли ?…. В такива случаи се казава „ На печелившите честито”

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.