Mitko Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Първо привет на всички, не знам темата дали е за този раздел, ако не е моля, модераторите да ме поправят. Казуса е следния - закупих наскоро генератор 220в/380в 5 квт, но има един недостатък - пуска се ръчно като моторна резачка. Въпроса ми е, дали някой се е сблъсквал с преработката от ръчно към автоматично /стартерно/ пускане с акумулатор? Знам, че трябва и смукача да се преправи и т.н... рових се и търсех инфо но всичко е толкова разхвърляно и противоречиво... и дали някой не го е реализиал /или поне да знае как/ става преработката. Приемам идеи и предложения за евентуална реализация - на помогналите черпене! Относно критиките - що не съм си взел с автоматично пускане - ами за такъв стигнаха парите а ми изпадна изгодно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelkamburov Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Аз преди време си играх по темата. Едната опция е с машинка от заключване на кола да пипаш смукача, н е е особено добра идеята. дригата опция беше с една електроника за автоматична задвижка на кран за вода. работи ама си е играчка , накрая си купих един китайски генератор дето специално е направен за тая работа и се родих, а и генератора не беше скъп Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mupo neTkoB Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 темата е доста интересна и не съм убеден че някой го е постигнал, но до като не пробваш няма как да разбереш дали ще стане аз така на първо четене бих го направил с някакво стъпково моторче за смукача, заедно с едно реле за време може да постигнеш примерно 5 мин работа на смукач след това изключване, по сложния въпрос е как ще сложиш стартер вместо "въженце" Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator 111111 Posted October 18, 2013 Administrator Report Share Posted October 18, 2013 Най-елементарно решение със стартера да отдели е като се сложи една клапа на ауспуха и когато изгорелите газове щракнат клапана и отворят да отдели стартера като затвори веригата на отделящия механизъм или чрез механично отделяне с редуцираща връзка 1/2 от оборотите на коляновия вал Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mupo neTkoB Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 какви изгорели клапани? стартера лесно може да се активира, това не никакъв проблем, въпроса е как ще се монтира стартера към въженцето... Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator 111111 Posted October 18, 2013 Administrator Report Share Posted October 18, 2013 редактирах си предния пост механизма с въжето се премахва заместваш механичния с автоматичен стартер все пак а и механизма с въженцето е на принципа на ротационно закачване Харесай поста ^^^ Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mupo neTkoB Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 самото изгасяне на включвателя на стартера можеш да го направиш на принципа на индукцията и на газовите уредби (навит кабел на запалителните кабели на един от цилиндрите) така при запален вече агрегат ще спре и включвателя на стартера. след това с време-реле 1-2 мин ще работи на смукач и ще се връща смукача след спиране на време релето... Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitko Posted October 18, 2013 Author Report Share Posted October 18, 2013 Хъм.. а някаква практическа схема на реализаицята споделена до тук? Снимки, чертеж, схема... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mupo neTkoB Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 100% индивидуално от генератора Ако има маслен датчик(за налягане) може от него да вземеш информация за запален мотор и да спирош включвателя Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
master Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Всичко много добре НО ако генератора няма изведена букса за външен контрол ( запалване / гасене ) и му се прави модификация - гаранцията пада което никак не е за пренебрегване! Analog Audio™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mupo neTkoB Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Никъде не споменаваме гаранция, нормално е да падне Въпреки че почти винаги може да се заобиколи гаранцията и преправянето Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Велин Posted October 19, 2013 Administrator Report Share Posted October 19, 2013 хората са измислили контактори които са на 220, и два таймера за време след като си дойде осн. захра. и пуск след спирането, Разбира се цялата схема тябва да се настрои не е невъзможно, стартера пък в хасковските генератори си е сложен даже. Ама да попитам на кой му се занимава с такова нещо иначе съм виждал работещо решение с горепосочените генератори смукача беше с електромагнит. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now