Доста рових из нета въобще за някакво елегантно решение на проблема или поне ограничаването му, но така и не намерих начин. Ето и за какво става въпрос.
Хоствам Два HLDS (Counter Strike) Сървъра на машина зад НАТ:
като единият е на 27015 а другия съответно на 27016
Проблема е, че има някакъв tool за flood на тези сървъри, който прави много "конекции" от едно ИП забелязвал съм по 300-400 от поредни портове насочени към един от тези двата 27015/16. Засега се държи, но понякога играчите се оплакват от "лаг" заради натоварването на ЪП канала ми. По принцип имам и Queue Tree PCQ като тези съврари са с висок приоритет за да няма проблеми с лага.
Знам, че UDP е "connectionless" протокол, но все пак има ли начин да се ограничат броя на заявките от едно IP да кажем на 20, другото което ми хрумна е някакъв вид shaping така, че на ip да не се дава повече от 256 kbps през UDP.
Знам основните неща на микротика, но се смятам за noob, така че бъдете нежни
Question
2GOOD
Здравейте,
Доста рових из нета въобще за някакво елегантно решение на проблема или поне ограничаването му, но така и не намерих начин. Ето и за какво става въпрос.
Хоствам Два HLDS (Counter Strike) Сървъра на машина зад НАТ:
като единият е на 27015 а другия съответно на 27016
Проблема е, че има някакъв tool за flood на тези сървъри, който прави много "конекции" от едно ИП забелязвал съм по 300-400 от поредни портове насочени към един от тези двата 27015/16. Засега се държи, но понякога играчите се оплакват от "лаг" заради натоварването на ЪП канала ми. По принцип имам и Queue Tree PCQ като тези съврари са с висок приоритет за да няма проблеми с лага.
Знам, че UDP е "connectionless" протокол, но все пак има ли начин да се ограничат броя на заявките от едно IP да кажем на 20, другото което ми хрумна е някакъв вид shaping така, че на ip да не се дава повече от 256 kbps през UDP.
Знам основните неща на микротика, но се смятам за noob, така че бъдете нежни
Благодаря
Edited by PsychoTrainingLink to comment
Share on other sites
6 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now