id Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Здравейте, интересува ме каква е процедурата по продаване на мрежа или по-скоро клиенти / май те са важни/ Какви документи са необходими , за какво трябва да се внимава.....и т.н. ? Абе всяка информация ще е от полза. Моля някой който е минал по този път или знае нещо по въпроса да сподели. Благодаря предварително! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtbg59 Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 (edited) Здр. Mtel ли ? 1.ти ли искаш да продаеш или искат да те купят ? Edited January 30, 2012 by vtbg59 1 "Само две неща са безкрайни - вселената и човешката глупост, като за първото не съм сигурен." Алберт Айнщайн "...една мрежа е толкова добра колкото нейните създатели..." безспорен факт ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 1. Първо намираш купувач. После не се разбирате. 2. Като се срещнете някаде по средата между искано и предлагано си ловиш адвоката обясняваш му идеята и той се разбира с другия/другите адвокати (собственици). Правят договор с точни условия и вариации. Клиентите просто преподписват договора. Тъй като никой не купува фирма се подписват с новата направо. Варианти да го духаш.. бол Различни фирми.. различни условия. Масово е 6-12 месеца изплащане и тогава предаване на цялата собственост. Аз висим на първото изречение от 2 години. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
id Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 Просто се ориентирам се в ситуацията Link to comment Share on other sites More sharing options...
Networker Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Тук е изписано много по темата, която те вълнува: Истината е, че няма точна формула - всичко е въпрос на уговорка. Вариантите са много - от оборот на мрежата, цена на потребител до цена на мрежата - зависи каква целта на купуващия. Преди 3 години купихме мрежата на един конкурент, на база себестойност. По често се говори за цена на потребител, която варира по региони и по начина на изграждане на мрежата (wireless, усукана двойка, оптика). “...ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо...”, Константин Йозеф Иречек, 13.12.1881 г. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now