Jump to content

TL-ANT2424B моля ВИ за съвет.


veskostoev

Recommended Posts

Здравейте,аз съм начинаещ и прегледах целият форум.Много е интересен и образователен,Въпроса ми е поръчах антената и чакам да пристигне,а дотогава трябва да закупя устройството към което да я свържа и моля за мнение.Трябва ми за приемане на незащитени мрежи от далечно разстояние за лаптоп.Аксес пойнт,рутер.наностейшън ли някакъв рипийтър.В чужбина съм и сменям квартирите заради местоработата и не ми се дават по 250 евро всеки път за телефонен пост.Вече дадох един път.Ако може да е с лесни настройки.Благодаря ВИ надявам се да ми помогнете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би да е High-Power и да поддържа N стандарт. Да работи на USB. Да има RP-SMA конектор за антената. Ще ти трябва и дълъг пигтейл (RP-SMA <->N Type) или пигтейл и кабел до антената.

Редактирано от NetworkPro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бях решил да непиша

За тая антена аз има такава е вече ползвам само решетката от нея облъчвателя си почива защото не е от най добрите но става

относно "машинката" не е нужно да е с голяма мощност по скоро с висока чуствителност

TP-LINK WR743ND - това е избора има подръжка на WISP също подържа "N" стандарт

Антената му се сваля и е на RP SMA

Елементарни настройки за постигане на целта

на един от портовете си подържа ПОЕ даже в комплекта има и пасивен пое инжектор

Това е идеално за теб

Относно пиг тейлите

Тази антени има доста къс изходящ кабел

Такаче ще ти трябват следните кабели

post-274-0-16082600-1319181795_thumb.jpg

post-274-0-92598300-1319181835_thumb.jpg

Редактирано от RudY-ElectriC

…Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарни...те. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо… К. Иречек,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове