master Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Сега гледах но изненадващо ги няма в раздела. С тия се разправям вече от не помня колко години. Колегата по принцип отказа да работим с тях ( а преди имахме по 10 тина пратки на ден който те обслужваха ) . Но има клиенти който държат да им се прати по въпросния куриер, а клиента си е клиент. Няма да Ви губя време със случки познати до болка на много колеги предполагам, обаче в последно време почнаха да ме дразнят с това, че когато имаш да даваш пари ти пращат смс че после дори и по телефона ти се обаждат. А когато аз имам да вземам пари от тях както е в момента случая с 3цифрена сума която е била платена още в понеделник ама миналата седмица от клиента аз ако не отида да се интересувам или да се обадя тия парички си стоят там. Някак си не ми изглежда коректно от тяхна страна. Също има и една нова глупост която е толкова дребнава, че няма на къде. По принцип винаги почти пращам/получавам техника т.е. чуплива пратка. Преди ми слагаха стикери "чупливо" сега вече не ми слагат защото не съм бил направил застраховка на пратката. Добрее обаче за да съм направил застраховка на няколко пъти искаха да отварят пратката да видели - и какво ще видите много ми е чудно? По точно като видите какво ще разберете ? Все едно аз да съм ядрен физик! А за предишните изпочупени от куриерите им пратки за който пихме по една студена вода просто не ми се говори 1 Analog Audio™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetworkPro Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Така е приятелю, по един шамар са си заслужили В днешно време и на банки не може да се има доверие, всичко трябва да се провери 3 пъти. Смятам че е опасно да се борави с пари с куриери защото например като получаваш и даваш едновременно, може да ти врътнат номер (дори и неволен) и да не излязат сметките. А куриера да е със 100лв в джоба поради невнимателен клиент който не успял да проследи колко трябва да вземе и колко да даде - много пратки на куп. А това че първо гледат дали нещото е здраво, за да могат да го пратят със застраховка е ОК - веднъж като го знаеш. Отиваш при тях с кашоните опаковачните и тиксото - гледат го - опаковаш го и така. Иначе те рискуват да не ги цакат като се застрахова нещо кеото вече е счупено. Аз съм пращал сървъри но ги опаковам добре а и на тях горе долу няма кво да им се чупи че отсякъде дебел метал - без застраховка. Ползвал съм и Спиди и разни други - като имат офис близо до получателя нищо не ти пречи да се извиниш на получателя и да го пратиш в офиса на Спиди като му дадеш адреса и работното време. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFeKt Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 (edited) През последните няколко години Еконт ползваме сутрин и вечер, офиса им ми е по път, работя само с един офиси на еконт, а в града ни са поне 5. На ден получавам между 3-15 колета, а вечер изпращам. За целия период от както активно работя основно с тях имам 3-4 пратки забавени или пратени по погрешка в друг град и то не по вина на офиса с който работя. Ползвам също Спиди и с тях нямам проблем, но офиса им е по-далече. Според мен проблемите са от това че конкретните хора в конкретния офис ги мързи да работят. Не съм им акционер и нямам нищо общо с тяхната фирма Edited September 26, 2011 by DeFeKt Link to comment Share on other sites More sharing options...
master Posted September 26, 2011 Author Report Share Posted September 26, 2011 sms a не го пращат те ами системата им. А това с хората си го има да .. пращали са ми пратката в други градове. Получавал съм някакви пратки от някой друг и т.н. Analog Audio™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now