NetworkPro Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Здравейте, проблем: Cisco суич некъв голям и мощен, губи връзка на някои портове за по 1 минута. Проблема се случва по едно и също време на деня около 18:00 часа горе-долу когато завървша работния ден и започват бекъпите в сървърното демек натоварване. От суича изкарахме информация че портовете правят загуби след като стане проблема Софтуера за мониторинг има липси в графиката когато стане проблема Проблема се повтаря от време на време последните 4 години. Cisco Support са го гледали и тикета е бил затворен но пак се случи. Някакви идеи? https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 sh logg ? Закачи се с кабел по това време и почваш да гледаш. sh processes cpu | i CPU Според мен имаш MACFLAP в този момент. Вероятно с errdisable recovery 60 ^^ Ъпгрейд на иос-а също направи. Индусите мое са пипнали тук-там Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambo Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Cisco суич некъв голям и мощен, ... Те тоя модел са си така заводски... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetworkPro Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Switch>sh hard Cisco IOS Software, Catalyst 4500 L3 Switch Software (cat4500-ENTSERVICESK9-M), Version 12.2(31)SGA10, RELEASE SOFTWARE (fc1) Technical Support: http://www.cisco.com/techsupport Copyright © 1986-2009 by Cisco Systems, Inc. Compiled Fri 12-Jun-09 15:24 by karnagar Image text-base: 0x10000000, data-base: 0x118BFC94 ROM: 12.2(31r)SGA1 Dagobah Revision 95, Swamp Revision 24 Switch uptime is 3 years, 48 weeks, 5 days, 11 hours, 24 minutes Uptime for this control processor is 1 year, 18 weeks, 1 day, 17 hours, 34 minutes System returned to ROM by reload System restarted at 14:34:00 gmt Tue Dec 29 2009System image file is "bootflash:cat4500-entservicesk9-mz.122-31.SGA10.bin" https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetworkPro Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Според колегата по време на проблема няма err_disabled портове. И MAC Flap не би трябвало да е защото няма съобщения че някой MAC се вижда на друг порт. https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Тогава е необяснимо да гасне за минута. sh mac address tab;le dynamic | i Total Някъв флуд по някой влан трябва да е. Няма начин иначе трафика да спира. Само Л2 ли е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetworkPro Posted May 29, 2011 Author Report Share Posted May 29, 2011 Проблема се зачести и колегата сложи една машина на засегнатия суич, да снифи и да сейфа на харда. Поради некви бози с MAC адреси, бързо ресетващи се MAC таблици и идиотизъм при load-balance/fail-over конфигурации на HP сървъри - се оказва че има Layer 2 broadcast поведение на unicast трафик Доста куцо от страна на Cisco че не е било засечено и го няма в логовете. https://wiki.mikrotik.com/wiki/NetworkPro_on_Quality_of_Service (archive) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now