koko Публикувано 12 Април, 2011 Доклад Сподели Публикувано 12 Април, 2011 нещо напоследък ми се върти подобна идея : http://kellycontroller.com/dual-keb-48v-4kw-regen-kit-p-518.html също преработка на алтернатор в трифазен ДЦ мотор? и други идеи имам само че нз от къде да започна, ако има някой със сходни идеи може да обсъдиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 12 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2011 на водород не е ли по-изгодно ценово ? понеже цените на акумулаторите са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 12 Април, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2011 http://mazeto.net/index.php/board,49.0.html Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 12 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 12 Април, 2011 Според мен истината е само в ел. Има колеги който се разкарват с преправени коли на ток но не от динамо ами се поръчват двигател, контролер и батерии ~ 12-15-20 бона излиза магарията до колкото знам но после е сладко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slevin Отговорено 13 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 13 Април, 2011 Макло в страни от темата, но: според мен е интересно да се прочете за Никола Тесла и неговата разработка, която и до ден днешен не е разгадана как точно работи, а има само хипотези за нея. Интереса му към "свободната енергия". Хубаво е да се запознае човек по подробно с биогафията на такива хора, защото върху тях се крепи напредъка на човечеството. Патентите му --> http://www.teslauniverse.com/nikola-tesla-patents Едно от най-впечатлителните умения, с които е бил надарен е че всичко до последния детайл го е конструирал мислено в главата си. И при изграждането на постановката не е имало нужда от доработка и/или реконструкция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko Отговорено 13 Април, 2011 Автор Доклад Сподели Отговорено 13 Април, 2011 за електро-конверсията инвестицията според мен ще е доста по-малка . в момента съм на етап проучване на подходящ алтернатор. преработката му в БЛДЦ мотор не е трудна. остава въпроса колко може да го претоварим и при какво напрежение ще пробие между намотките. например един 100А алтернатор не би трябвало да има проблем при 60 или 72В . В такъв случай ще изкараме 6-7kW от един алтернатор. Въпроса е колко време ще работи преди да прегрее или как да му помогнем с охлаждането. Контролери има и са под 1000$ подходящо за дори по-високи мощности. Относно батериите вече има сравнително прилични цени за LiFePO4, издържат 3 до 5000 цикъла което е поне 10 годишна експоатация. Пакет за 48V 20AH се връзва около 300$ на първо четене, възможно е и по-евтино да се намерят. Да кажем 6 комплекта (за да направим с-мата на 96В)са 1800$ - това ти е запас от около 5kW енергия. Това е близо час каране с максимално натоварване за въпросният мотор. (или да речем поне 1 час в задръстванията). Остава да намериме донор/кола която да олекотиме максимално за да е прилично движението с тези 6кв. Фабричен БЛДЦ мотор 7кв изкарва 70-80нМ(при 70в 150А) и то още при ниски обороти. Ако претовариме а до лтернатора до 300-400А при 96В при старт и не пробие или прегрее със сигурност ще стане доста пъргава кола. За сравнение една кола с мощност около 50 коня изкарва малко почвече от 100нМ обикновенни при 3000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edemy2001 Отговорено 14 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 14 Април, 2011 http://bgvolt.com/product.html http://енергия.еюhttp://www.e-kak.info/forum/index.php https://www.youtube.com/channel/UC0hGPWgF79s4JhhXY0Eo4zA Обяснявам само когато ме питат, и то ако съм на кеф! Поздрави: Евгени LZ3EG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babula Отговорено 14 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 14 Април, 2011 http://bgvolt.com/product.html Е за 1 човек 5000 евро ми се струва доста. Ако се намери дизайн за тази електроника(http://kellycontroller.com/dual-keb-48v-4kw-regen-kit-p-518.html, би излязло приличен автомобил на прилична цена според мене. Но не мисля че схемата акумулатор - електродвигател е най удачната. Трябва да се търсят алтернативни източници (не визирам пропан-бутана или метан-а). Всъщност ние в момента само хабим енергията и то в най-елементарния си вид. Трябва да се търси нещо доста доста по-нестандартно за да има някакъв смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 14 Април, 2011 Доклад Сподели Отговорено 14 Април, 2011 то пише че е за 2 ма човека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване