danielskiii Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 какво правите ако някой ви събуди с много тъп въпрос в 2-5 часа сутринта Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 ако не е от групата на бизнесклиенти просто седи в група silent (12-07ч.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiPSus Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 Ма кой ти чува телефона от 2-5 ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semoff Posted March 6, 2011 Report Share Posted March 6, 2011 какво правите ако някой ви събуди с много тъп въпрос в 2-5 часа сутринта Ние първият път обръщаме внимание и му се казва, че не поддържаме денонощен екип (освен ако изришно нямате такъв или човека не е бизнес лузър) Втория път му се тегли една българска за наглостта която има за кирливите си 15-20 лв. и така.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielskiii Posted March 6, 2011 Author Report Share Posted March 6, 2011 на мен днес един такъв звани ало няма нет следват обичайните въпроси имате ли рутер-Да адаптера на рутера включен ли е? Не Link to comment Share on other sites More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Оф това е много деликатен въпрос... нито да не му вдигнеш ама от друга страна и ние сме хора все пак. Мен са ми звъняли в 4 да ми обяснят, че имали някакво червено дето мигало на монитора и съответно го питах имате ли нет? - ДА ами тогава нека да си мига! Коко е прав от една страна за това дали е бизнес или домашен клиент. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NetworkPro Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 От личен опит считам че е опасно за здравето. Не само през нощта но и вечер и събота и неделя. Вероятно трябва да се дава телефон на съпорт център и да си звънят там колкото си искат. Може да направим един кооперативен съпорт центир за крайни юзърчета 24/7, <- много хитро. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Велин Posted March 7, 2011 Administrator Report Share Posted March 7, 2011 ко праим ли ами обесняваме им че по това време други работи се правят, говорим за нахалните които плащат 20лв оня ден ми вдигнаха нервите след работно време .. нахален нахален .. и виновен естествено. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mile Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Обикновено ги сразявам бързо.. не очакват по пиян от тех да дигне. За по-голям селяк да не говорим Докато плащат миризливи 10 евро немат право и през дена да се обаждат... ако питат мене Link to comment Share on other sites More sharing options...
milenmitev Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 След работно време изключвам звука за непознати номера иначе спасение няма вдигна ли по късните часове скандала е гарантиран, така че съм стигнал до заключението че е по добре да не отговарям след като едва ли мога да помогна по някакъв начин в тоз час. Link to comment Share on other sites More sharing options...
promind Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 На мен са ми звънели в 6 сутринта и ми викат "Извинявам се за късния час" http://www.techstream.eu/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now