danielskiii Публикувано 6 Март, 2011 Доклад Сподели Публикувано 6 Март, 2011 какво правите ако някой ви събуди с много тъп въпрос в 2-5 часа сутринта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko Отговорено 6 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 6 Март, 2011 ако не е от групата на бизнесклиенти просто седи в група silent (12-07ч.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiPSus Отговорено 6 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 6 Март, 2011 Ма кой ти чува телефона от 2-5 ... и яз можем, и тате може, ма козата си сака пръч! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Semoff Отговорено 6 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 6 Март, 2011 какво правите ако някой ви събуди с много тъп въпрос в 2-5 часа сутринта Ние първият път обръщаме внимание и му се казва, че не поддържаме денонощен екип (освен ако изришно нямате такъв или човека не е бизнес лузър) Втория път му се тегли една българска за наглостта която има за кирливите си 15-20 лв. и така.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danielskiii Отговорено 6 Март, 2011 Автор Доклад Сподели Отговорено 6 Март, 2011 на мен днес един такъв звани ало няма нет следват обичайните въпроси имате ли рутер-Да адаптера на рутера включен ли е? Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤ Отговорено 7 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2011 Оф това е много деликатен въпрос... нито да не му вдигнеш ама от друга страна и ние сме хора все пак. Мен са ми звъняли в 4 да ми обяснят, че имали някакво червено дето мигало на монитора и съответно го питах имате ли нет? - ДА ами тогава нека да си мига! Коко е прав от една страна за това дали е бизнес или домашен клиент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NetworkPro Отговорено 7 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2011 От личен опит считам че е опасно за здравето. Не само през нощта но и вечер и събота и неделя. Вероятно трябва да се дава телефон на съпорт център и да си звънят там колкото си искат. Може да направим един кооперативен съпорт центир за крайни юзърчета 24/7, <- много хитро. - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Администратор Велин Отговорено 7 Март, 2011 Администратор Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2011 ко праим ли ами обесняваме им че по това време други работи се правят, говорим за нахалните които плащат 20лв оня ден ми вдигнаха нервите след работно време .. нахален нахален .. и виновен естествено. Не отговарям на постове написани с шльокавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mile Отговорено 7 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2011 Обикновено ги сразявам бързо.. не очакват по пиян от тех да дигне. За по-голям селяк да не говорим Докато плащат миризливи 10 евро немат право и през дена да се обаждат... ако питат мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenmitev Отговорено 7 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 7 Март, 2011 След работно време изключвам звука за непознати номера иначе спасение няма вдигна ли по късните часове скандала е гарантиран, така че съм стигнал до заключението че е по добре да не отговарям след като едва ли мога да помогна по някакъв начин в тоз час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
promind Отговорено 17 Март, 2011 Доклад Сподели Отговорено 17 Март, 2011 На мен са ми звънели в 6 сутринта и ми викат "Извинявам се за късния час" http://www.techstream.eu/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване