Jump to content

каква служебна кола


Rompii

Recommended Posts

Гледам няма такава пусната тема и ми е интересно колегите на какво залагат. То е ясно че пари няма за нови коли ама все пак с какви баничарки дундуркаме стълбите.

Link to comment
Share on other sites

Амиии Пежо Партнер и Рено Канго.

А едни колеги тук в града разчитат на Пасат Комби и една Астра Комби.

Link to comment
Share on other sites

Ние сме с вехто Peugeot 205 1.9 D вдигнато, като бъги да може да се качва навсякаде. Един бял Кадет комби дето влачи главно оптиките и една Нива, която тия дни взе, че проработи нормално. Все тая каква е колата. Само Нива не взимайте никога. Екстремен боклук е всичко в нея. За горите иначе е подходяща. Върви прилично, не я пазиш от нищо и има читаво парно. То парното и е половината кола. Топи джапанки зимите. Обмисляме лятото да преминем на Астри дизел комбита. Само изчакваме да се сгънат на 2 сегашните. Или ланаджиите да ги ударят по сериозно от колкото обикновено.

В Нивата също влиза барабана с оптиката ако се извадят седалките.

Link to comment
Share on other sites

Chevrolet AVEO - някой ги псуват някой не. За мен е бетон тая кола вечерта се дава под наем и се върти градско цяла та нощ . Сутринта ние я пукваме ;) До момента не е правила проблеми за почти 2 години..

Link to comment
Share on other sites

Шкода фелАцио Пикап (т.е. баничарка)... купена преди 3 години за 2000лв. произведена 2000 година. С газова уредба, бутилката изнесена над "кабината" - място вътре бол, генератори ала бала, всичко си носи, събира от големите макари с оптиката + стойка да се размотава макарата, много удобно. При лошо време служи и за "помещение" за сплайсване ;-)

Други - WV Passat от дъртите там... '90 , '91 - здрави добичета, събират много багаж... 1.8 със газ пак в резервната гума бутилката да не заема място, пак си носят вътре генераторчетата и сичките екстри. За макарите с оптика не стават, но с теглич и ремарке товарят по един кангал HDPE който иначе няма къде да се сложи...

С две думи - евтини на покупка, евтини на поддръжка, устройват ме като надежност.

Ако някоя се счупи безвъзвратно, и към този момент банките са излязли от умопомрачението си, ще подменям с Dacia Logan VAN на лизинг, бензинова, с фабрично газово. Към момента ми се вижда като най-добра оферта.

Link to comment
Share on other sites

За баничарката съм много съгласен! На брат ми фирмата са такава ;) Мисля, че рено рапид. А за Дачията моето мнение е - недей! Имам много познати с коли от тая марка..... и не са никак доволни. Иначе аз точно за тая която каза и аз мн се и се бях надъхал ама се отказах.

Link to comment
Share on other sites

  • Owner

Докато работехме с ss7

От време на време ми връчваше един форд ескорт,но аз го ползвах като ми се счупеше колата

през останалото време си движех с сутиена  ;) ;)

Разликата между английските ,руските и българските форуми:

в английския форум задаваш въпрос, отговарят

в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо

в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост

Недей да спориш с глупака. Първо ще те приравни до неговото ниво, после ще те бие с опита си.

-------------------

Когато фактите говорят и боговете мълчат

Link to comment
Share on other sites

при нас 2 лагуни, партнер и фабия. един ланкруизер за балканите и разбирасе АТВ за бързите огледи по гората ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Аз тук си имам колело 

щото всичко е ВИФИ и най чест проблем е

безжична карта интел или вирус

първия проблем 15 евра втория 50 

честито ако имаш проблем 

инак скоро ще минавам на пиаджо мотопед ;)

Харесай поста ^^^
acer.gif htc.gifsigpic4024_2.gif

Форумът е за взаимопомощ а не за свършване на чужда работа


ɹɐǝɥ uɐɔ noʎ ǝɹoɯ ǝɥʇ 'ǝɯoɔǝq noʎ ɹǝʇǝınb ǝɥʇ

Link to comment
Share on other sites

не знам колегата какво не е доволен от дачия, принципно като човек дето се занимава с части бих ви препоръчал да купувате немски автомобили, макар че имаме няколко дачии и излязоха по-здрави автомобили от опел комбо примерно. на по 100 000км са вече и са сменяни само масло и 2 пъти накладки. работят на метан и харчат доста малко.

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи

Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо

При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!

Link to comment
Share on other sites

Аз гледам колегите колко често ги водят по сервизи иначе аз лично нямам Дачия. Но като цяло за мен немеца и японеца си е номер 1

Link to comment
Share on other sites

Има разлика м/у дизел и бензин... особено при дачия.

Това кой на какви коли е фен, няма общо с избора на служебна кола за РАБОТА. Имам няколко (повече от 2 ;)) лични автомобила, до един са японски, следващите пак ще са японски, и няма да карам нищо различно от японско. Дизелов автомобил в българия не бих си взел, в близките ... няколкостотин години. Не съм толкова богат да плащам ремонт и поддръжка на дизел каран с "български" горива. Газ на бензинов автомобил не бих сложил, бомби у багажника нещем. Метана да ми тежи отзад 200-300кг. немам нерви да трая И т.н. ....

НО!

това са ми личните педпочитания.

Служебните, въпреки че аз ги избирам, са немски - (шкода одавна е част от VW-Audi), на газ, комбита и фургони ;-) И без колебание, при първа възможност ще ги сменя с дачия ван, бензин с метан/газ или каквото е изгодно в момента, ново с добра себестойност и добра цена на поддръжката, оторизиран сервиз в моя град, добър склад с наличност на най-необходимите части и т.н. ТОВА е важното за служебната кола, няма кола която да не се чупи, важното е кат се счупи да иде в сервиза за 1 ден и после пак да е на пътя да изкарва пари.

И за да завърша - имам и друг бизнес, свързан с авотмобили и съм работил достатъчно дълго в доста голям сервиз, за да мога да имам ъъъ... "компетентно" мнение  ;) щото нали от коли и жени всички разбираме много  :)

Link to comment
Share on other sites

И сподели какво си ремонтирал на дизела заради "бг горивата". И аз карам дизел, досега съм сменял само съединител и вече 40 хиляди километра си свиркам. Вдигал съм и 160 със стълбата ;). Смесено ми гори 5,5-5,6. До морето и обратно с климатик 4,4 (802км). За мен дизела е най - добрия вариант. Сипвал съм всякаква нафта и сигурно са минали бая боклуци през резервоара но досега да чукна на дърво не съм имал проблем. Колата е сеат 2000г.

Link to comment
Share on other sites

Пожелавам ти да си я караш безавариино още 400 000км и да ти гори не 4.4 ми 3.3  стига да може :)

За да ти отговоря:

Сеат 2000 година не е комън рейл (дано не греша), там едва ли ще има проблеми с горивото ;-) - аз лично съм имал проблем с: дюзи, помпа, система EGR, съеднител на два автомобила common rail дизел от две различни марки. Не знам за теб, аз 40 000 км ги минавам за около 10 месеца - до 1 година. Служебните ги връткат доста по-бързо!

Ако видя някой мой служител да кара служебна кола със 160км/ч ще бъде дисциплинарно уволнен, без да се замисля много много.  ;)

До колкото разбирам, това май ти е лична кола, която служи и като служебна? Т.е. караш си я ти, твоя си е и т.н. ... Мисля че това обяснява много неща  :) Когато я дадеш в ръцета на 2-ма 20 годишни "ланаджии" да я покарат 1 годинка, ще си говорим пак  ;)

Както казах - личните ми автомобили нямат общо със служебните "кошове" и критериите по които се избира едното и другото са доста различни. Не харесвам дизел, не харесвам бензинови коли с газ/метан, не харесвам немски коли, не харесвам френски коли.... мога да продължа до безкрай, ама това си ми е личното мнение т.е. това не значи че дизела е скапан автомобил, или че французите не могат да правят коли, напротив, може да е точно обратното... И като избирам служебна кола, може да се окаже че ще е дизел и френска примерно  :P

Абе, замяза тука на автомобилен форум :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.