Jump to content
  • 0
donioi

Забравена парола на клиент

Question

donioi

Привет,

рестартирах RB750 и не бях запомнил паролите на 2 нови клиента и сега имам постоянни заявки. Мога ли някъде да видя с каква парола се опитват да влязът за да я въведа. Те са с РРРоЕ протокол.

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
JohnTRIVOLTA
Преди 9 часа, donioi написа:

Привет,

рестартирах RB750 и не бях запомнил паролите на 2 нови клиента и сега имам постоянни заявки. Мога ли някъде да видя с каква парола се опитват да влязът за да я въведа. Те са с РРРоЕ протокол.

Благодаря

Като отвориш WinBOX на дадено устройство , горе в ляво над бутона SafeMode има Setting меню. От там махаш чавката на hide passwords и вече ще  си виждаш поставените пароли .

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
111111

Аз от написаното разбирам че иска да види какви пароли искат клиентите да пратят към сървъра, а не какви са зададени на сървъра.

Това ми напомня за един северозападен оператор който криптираше по PAP /не знам дали не го прави още/ и понеже знам как не трябва да се прави си бях спрял опцията на клиента, съответно не се закачаше РРРоЕ-то и трябваше да си комуникирам по телефона за да ме задължат да ползвам РАР.

Но за сметка на това можеше да виждам връзките на всички в локалния АС и техните удостоверяващи данни 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
donioi

И аз по телефона ги разбрах. Интересно ми беше да видя каква парола праща към рутера ми ако е възможно.

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.