Jump to content

Германос,Рейтекс....


¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤

Recommended Posts

Майка ми си купи GSM от въпросните некадърници и аз незнам защо но нейна си работа..Та какво се получава..GSM а пада от 20 ти на см. на земятя и се чупи шейната на слайдера.. и беше пълен болкаш.Носи им го там да пита колко пари ще излезе ремонта ( не е проблем да се плати след като тя си е виновна ).Тия почнали да и приказват на отватителен тон(едва ли не, че тя им дължи нещо).И и казали че телефона не става за нищо...и едва ли не да си гледа работата...То станало ясно, че ще го прави някой друг и гаранцията заминава..Отишла в Рейтекс(за мен още по големи олигофрени).От там тая дето я посрещнала (русата дето от всичко разбира).И казала тоя телефон за нищо не става направо го хвърляйте...И майка ми казала поне неможе ли да си прехвърлят телефоните от въпросния Samsung на предния който е по-стар..и русокоска казала да може-30 лева!Майка си заминала... то дето се вика GSM а 100 лева пък 30 да даде за прехвърляне на номерата.. някак няма смисъл..Отишла при наш човек да го пита дали тоя телефон въобще може да се направи.Момчето каза ами незнам ще го видим..След 2 часа се обади - "телефона е готов" за 20лв!

Просто се учудвам как може да има такова отношение към клиента....Тоя въпросния в офиса на Германос се оказа, че и с други се държи така.... . и шефката на офиса стой и го вижда и не прави нищо по въпроса което най-много ме възмущава!За Рейтекс бях чувал само до преди няколко месеца..като не ми се наложи да се обърна към тях за една станция да я върнат към заводски настройки(просто не намерих софтуера иначе става мноого просто).Но така и ненаправиха нищо, а и самото отношение много ме подразни найстина и толкова безотговорно държане не бях срещал от години!Явно си е вярно казаното, че като се нагушиш почваш да не обръщаш внимание на клиентите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Администратор

иди им кажи че телефона са го ремонтирали успешно за 20лв и да земат да се гръмнат :( като дори не са си направили труда да го погледнат .. искай им книгата за оплаквания.

Не отговарям на постове написани с шльокавица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз че ще отида да ги нахраня е 101%.Но тая книга за оплакванията.... незнам дали ще свърши работа и на кой му пука..Щом да си викат на клиентите и то в присъствие на шефката на офиса.. е нормално  :) .Яд ме е, че гаранцията му падна а телефона е на няколко месеца.То ако не беше в гаранция аз щях да го погледна...ама на викам да я запазим щото не се знае все пак не е от най-добрите марки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали пак няма да мине за гаранционен ? Веднъж стигне ли до сервиза, вероятността от там да го върнат е минимална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоля се тоя облъскания Samsung да се окаже като предния и дето направи 5 години и още нейска да спира :) .А колеги с такива казват, че макс 1-2год. и се скапвали...То всичко е до бройка и късмет.А то ако му се случи нещо няма да го закарам при тия те предния път като го носих..имаше проблем със софтуера и губеше все едно "пакети" смисъл обхвата го показва пълен но като говориш и така да се каже ако загуби 10 тина пакета и някой други срички изчезваха.От магазина ме уверяваха, че не било възможно това но все пак го взеха и найстина се оказало, че е софтуерен проблем (откриха америка за 1 месец).Ама като е гаранционен нейсках да го пипам..Но вече така или иначе не е и от една страна съм по-доволен, че няма да се занимавам с такива полу-идиоти който незнаят какво продават..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.