Jump to content

Ubiquiti сервиз


Recommended Posts

Здравейте. Да не отварям нова тема...

Дали е изгорял лана, ако при работа свети диода, но няма пинг. Когато се ресетва и застане в положение на мигащите двойки светодиоди, тогава пинга работи, слага се и нова версия нормално. Когато обаче се приведе в нормално състояние, отново лана свети но пингове никакви. След ресет пингвам адрес 192.168.1.20 обаче няма отговор.

Не е изгорял лан-а! Ако беше нямаше да имаш пинг. Софтуерен ти е проблема :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Mile,

Зора какво ли не прави, човек се учи бързо а и с помощ от приятели.

Обикновено чета повече форума, а и сега мога да съм полезен на някой.

за hasko,

пиши на skype: donioi

за да е по-бърза комуникацията

Някой да има фул флаш за наностейшън М2?

Редактирано от donioi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

00:15:6D:xx:xx:xx

но съм слагъл на аиргрид М5 00:27:22 и след това го сменям с 00:15:6D така, че прати каквото имаш за NS M2

благодаря

а правил ли си булет 5 имам 2 бр ?

Редактирано от donioi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

reload бг ?

--------

На мен тази фирма ми продаде за нови устройства втора употреба :( + 3 фирми от Севлиево и една Тървноска сменихме доставчика на устройствата и вс.заспа по трасетата :( Съжелявам но е факт и още стоят снимките как е разпоявал платките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеца по-късно ...

Аз лично изпратих  на човек от ВАРНА
............................................................................................
https://www.facebook.com/DebianBG    - Иван Бъчваров
............................................................................................
Два Bulleta и Nano_brich ..

След 1 месец тормоз по телефона ми каза че само единият Bullet бил направил и бил готов и щял да го ИЗПРАТИ но  3 месеца и нещо се имал МНОГО ПРОБЛЕМИ !!! и не можел. Сигнализирахме на " Полицейско управление "
От там разбрах че това не е първи сигнал който е даван срещу лицето " Иван Бъчваров  " https://www.facebook.com/DebianBG
И аз тогава разбрах че този човек е ИЗМАМНИК !!!
- Пазете се от хора еднолични търговци проверявайте на кого изпращате и искайте протокол за предавателната техника.
- Гаранционна карта и фирмата която изпълнява ремонта !!!

за Револт БГ .
Ние от ВИПСИСТЕМС бяхме закупили 4бр. чифта НАНОБРИЧ на Ubnt от двата чифта след отварянето им се видя ще са продадени СЛЕД РЕМОНТ !!! или кратко казано " ВТОРА УПОТРЕБА " но на цена която е нова ..
Правете си изводите хора ... 

с уважение Б.Стефанов директор на фирма " ВИПСИСТЕМС 09 ЕООД " гр. Севлиево
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само една корекция ако позволите, Ванко не е от Варна, а там сте пратили на момчето с което по едно време работеше най-вероятно.

 

 

По темата, колегата ги ремонтираше дълги години но в момента поради ужасна липса на време ги праща на pavelkamburov и мога да кажа, че всичко е на достатъчно високо ниво!

Analog Audio™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

- Пазете се от хора еднолични търговци ... 

 

Колега, само с това от поста ти не съм съгласен! Не слагай всички под един знаменател!

  • Харесай 1

http://енергия.ею
http://www.e-kak.info/forum/index.php

https://www.youtube.com/channel/UC0hGPWgF79s4JhhXY0Eo4zA

 

Обяснявам само когато ме питат, и то ако съм на кеф!
Поздрави: Евгени LZ3EG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм съгласен ремонтиран UBNT техника от близо две години и с хората който съм работил никога не съм имал проблеми!

Зависи на какво ще попаднеш на всякъде го има това.

Поздрави,

Деян Димитров

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Репутацията се гради с години не е само до технически умения. Всеки си има трески за дялане. И аз съм нямал проблеми с колегите но има всякакви хора. Ремонта си е занаят като всеки друг.

  • Харесай 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво му направиха вкрайна сметка с тези 10 преписки ?  и аз писах жалби и пусках и насреща стана ясно че тъй като нямам договор с него документ от легален сервиз преди да му ги пратя илиза че можело да са оправени и да показвам други които са развалени защото никъде между мен и него няма опоменато кои сериини номера му пращам в текстов формат и квото и да е всичко което става за него е един разпит който той отрича всичко и всичко приключва до там няма файда колеги просто тряя се внимава да не се парим това е .. който е изгорял като мен и всички останали си оставаме с една студена вода и до там :)

Редактирано от Linux
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеца по-късно ...

В последните две години интензивно пазаруваме от Рутелсат http://vesuviustreamline.com/и по отношение на търговската част сме доволни защото вкарват новите продукти сравнително бързо и поддържат големи складови наличности но от половин година насам отказват извън гаранционен сервиз защото човека който се занимавал с ремонтите починал а за гаранционните ремонти ни бавят доста.Пази причина ги пратихме на релоуд които ги приеха. Няколко от дефектиралите устройства ремонтирахме в нашия сервиз тъй като наскоро спечелихме доста голям европейски проект и оборудвахме помещение за автоматизирано насищане на печатни платки и в момента разполагаме във всякаква хай едн техника за SMD монтаж и rework но колегите там са мега заети със сериозни поръчки и ни е неизгодно да ги занимаваме с дефектирали устройства. Ще ви бъда благодарен ако препоръчате някой кадърен "майстор" или още по добре фирма която може да ги ремонтира.

Редактирано от Fatmacheto

Технически консултант @ Рейтекс Инженеринг / Сектрон Варна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Създай нов...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.