Jump to content

Еконт


Recommended Posts

Сега гледах но изненадващо ги няма в раздела. С тия се разправям вече от не помня колко години. Колегата по принцип отказа да работим с тях ( а преди имахме по 10 тина пратки на ден който те обслужваха ) . Но има клиенти който държат да им се прати по въпросния куриер, а клиента си е клиент. Няма да Ви губя време със случки познати до болка на много колеги предполагам, обаче в последно време почнаха да ме дразнят с това, че когато имаш да даваш пари ти пращат смс че после дори и по телефона ти се обаждат. А когато аз имам да вземам пари от тях както е в момента случая с 3цифрена сума която е била платена още в понеделник ама миналата седмица от клиента аз ако не отида да се интересувам или да се обадя тия парички си стоят там. Някак си не ми изглежда коректно от тяхна страна. Също има и една нова глупост която е толкова дребнава, че няма на къде. По принцип винаги почти пращам/получавам техника т.е. чуплива пратка. Преди ми слагаха стикери "чупливо" сега вече не ми слагат защото не съм бил направил застраховка на пратката. Добрее обаче за да съм направил застраховка на няколко пъти искаха да отварят пратката да видели - и какво ще видите много ми е чудно? По точно като видите какво ще разберете ? Все едно аз да съм ядрен физик! А за предишните изпочупени от куриерите им пратки за който пихме по една студена вода просто не ми се говори :(

  • Like 1

Analog Audio™

Link to post
Share on other sites

Така е приятелю, по един шамар са си заслужили :)

В днешно време и на банки не може да се има доверие, всичко трябва да се провери 3 пъти.

Смятам че е опасно да се борави с пари с куриери защото например като получаваш и даваш едновременно, може да ти врътнат номер (дори и неволен) и да не излязат сметките. А куриера да е със 100лв в джоба поради невнимателен клиент който не успял да проследи колко трябва да вземе и колко да даде - много пратки на куп.

А това че първо гледат дали нещото е здраво, за да могат да го пратят със застраховка е ОК - веднъж като го знаеш.

Отиваш при тях с кашоните опаковачните и тиксото - гледат го - опаковаш го и така. Иначе те рискуват да не ги цакат като се застрахова нещо кеото вече е счупено.

Аз съм пращал сървъри но ги опаковам добре а и на тях горе долу няма кво да им се чупи че отсякъде дебел метал - без застраховка.

Ползвал съм и Спиди и разни други - като имат офис близо до получателя нищо не ти пречи да се извиниш на получателя и да го пратиш в офиса на Спиди като му дадеш адреса и работното време.

Link to post
Share on other sites

През последните няколко години Еконт ползваме сутрин и вечер, офиса им ми е по път, работя само с един офиси на еконт, а в града ни са поне 5. На ден получавам между 3-15 колета, а вечер изпращам. За целия период от както активно работя основно с тях имам 3-4 пратки забавени или пратени по погрешка в друг град и то не по вина на офиса с който работя. Ползвам също Спиди и с тях нямам проблем, но офиса им е по-далече. Според мен проблемите са от това че конкретните хора в конкретния офис ги мързи да работят. ::)

Не съм им акционер и нямам нищо общо с тяхната фирма :)

Edited by DeFeKt
Link to post
Share on other sites

sms a не го пращат те ами системата им. А това с хората си го има да .. пращали са ми пратката в други градове. Получавал съм някакви пратки от някой друг и т.н.

Analog Audio™

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.