Jump to content
MiPSus

Мтел събира ЕГН

Recommended Posts

edemy2001
Please login or register to see this content.

Share this post


Link to post
Share on other sites
¤ DJ69 ¤ (ツ) ¤

Малко развитие по темата :)

"Бивш служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти на абонати, за да се наспиват сметки"

цитат:

Скандални разкрития направи бивш служител в мобилна компания в ефира на бТВ. Младежът, пожелал да запази анонимност, разобличи бившите си работодатели в некоректност към клиентите и злоупотреба с лични данни. От телевизията умишлено спестиха на зрителя името на мобилната компания, но на всички стана ясно, че главното действащо лице е Мтел. Забавените сметките и сривът в системата подсказват, че става реч за именно за този оператор.

Според служителя, от мобилната компания се злоупотребява по скандален начин с личните данни на клиента. Те използвали ЕГН-то му, за да направят нова СИМ карта на негово име. Така на сметката на абоната се трупат допълнителни суми, без негово знание. Бившият служител на Мтел разказва как с очите си видял да се правят фалшиви СИМ карти най-вече на абонати, които живеят в чужбина. Когато клиентът съобщи на оператора, че не живее в България, от Мтел веднага го вписвали в специален списък за надписване на сметки. Абонатите от чужбина били най-лесните жертви.

Другото разкритие, което направи младежът, е, че от Мтел са пращали скандални писма до своите служители. В тях изрично им се забранявало да съобщават текущата или месечна сметка на клиентите, въпреки че имали възможност. Не е вярно, че сривът в Мтел бил причина за забавянето на фактури и сметки. Бившият служител разказва, че е можел по всяко време да провери сметката на клиента в компютъра, но му било забранено „отгоре”. После с друго писмо ръководството давало зелена светлина на служителите да съобщават сметката на абоната.

От ръководството на оператора признаха за тези писма, но обясниха, че всичко било за благото на клиента. Те призовавали служителите си да изчакат, за да проверят допълнително за грешки в сметките.

Разкритията на служителя предизвикаха масово недоволство сред абонатите на Мтел.

Източник :

Please login or register to see this content.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NetworkPro

Приятелю като им звънна на съпорт линията 123 (и трите оператора) и като ми вдигнат едни женички и като започнат да ми се правят на мъжкарани, така ще ги чукам че доживот ще им държи широка усмивка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielskiii

чек малко на мтел суппорт-а е *88

Share this post


Link to post
Share on other sites
NetworkPro

Като ги хвана и те ще кажат "чек малко" но това няма да ги спаси :)

Да, на Мтел е *88, на Глобул е 123 или +35989123 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danielskiii

И на виваком е 123

Share this post


Link to post
Share on other sites
dombo

Явно трябва да се преориентираме към алтернативни комуникации - Skype, whatsapp и т.н

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.