Към съдържанието

TL-ANT2424B моля ВИ за съвет.

• Please log in to reply
21 отговора на тази тема

#1 veskostoev

veskostoev

Потребител

• Потребители
    Topics 2

Публикувано 21 октомври 2011 - 07:35

Здравейте,аз съм начинаещ и прегледах целият форум.Много е интересен и образователен,Въпроса ми е поръчах антената и чакам да пристигне,а дотогава трябва да закупя устройството към което да я свържа и моля за мнение.Трябва ми за приемане на незащитени мрежи от далечно разстояние за лаптоп.Аксес пойнт,рутер.наностейшън ли някакъв рипийтър.В чужбина съм и сменям квартирите заради местоработата и не ми се дават по 250 евро всеки път за телефонен пост.Вече дадох един път.Ако може да е с лесни настройки.Благодаря ВИ надявам се да ми помогнете.

#2 NetworkPro

NetworkPro

Разбирач

• ISP
    Topics 295
  • МестоположениеSofia!:

Публикувано 21 октомври 2011 - 08:52

Може би да е High-Power и да поддържа N стандарт. Да работи на USB. Да има RP-SMA конектор за антената. Ще ти трябва и дълъг пигтейл (RP-SMA <->N Type) или пигтейл и кабел до антената.

Този пост е редактиран от NetworkPro: 21 октомври 2011 - 09:03

Тия дни не подхващам нови проекти. Обърнете се към колегите от форума.
Купи си нещо от мен mikrotik-bg.net/topic/1975-всичко-което-продавам

#3 RudY-ElectriC

RudY-ElectriC

Редовен Потребител

• Потребители
    Topics 51
  • МестоположениеВарна:

Публикувано 21 октомври 2011 - 09:24

По принцип бях решил да непиша
За тая антена аз има такава е вече ползвам само решетката от нея облъчвателя си почива защото  не е от най добрите но става
относно "машинката" не е нужно да е с голяма мощност по скоро с висока чуствителност
TP-LINK WR743ND - това е избора има подръжка на WISP също подържа "N" стандарт
Антената му се сваля и е на RP SMA
Елементарни настройки за постигане на целта
на един от портовете си подържа ПОЕ даже в комплекта има и пасивен пое инжектор

Това е идеално за теб
Относно пиг тейлите
Тази антени има доста къс изходящ кабел